Brandurile de lux intră în era criptomonedelor. Analist: „Dacă rămânem în spate și aici, tot România va avea de suferit”

Bitcoin devine noua monedă a luxului! Branduri precum Gucci, Balenciaga și Printemps deschid ușa plăților digitale, atrăgând Generația Z și clienții tech-savvy din Asia. Pentru retailerii exclusiviști, criptomonedele nu sunt doar un mijloc de plată, ci și o declarație de stil. Andrew O’Neill, analist la S&P Global Ratings, explică: „Criptomonedele ajută mărcile de lux să-și reinventeze imaginea și să se conecteze cu noile generații.”

Cum afectează integrarea criptomonedelor poziționarea brandurilor de lux?

La nivel global, 500 de milioane de oameni folosesc criptomonedele, adică 7% din populația totală a planetei. În Asia sunt 326 de milioane de oameni care au și folosesc aceste criptomonede. Atât în America de Sud cât și cea de Nord avem în jur de 100 de milioane de oameni care le folosesc”, a declarat Iulian Dumitrel, analist.

Cum arată viitorul plăților digitale în România?

„În România au existat câteva încercări de reglementări în acest sens, dar mai este mult de muncă până acolo. Nu există nicio linie clară sau o direcție în acest sens, momentan. Dacă rămânem în spate și aici, tot România va avea de suferit”, a adăugat acesta.

Exit mobile version