- Dincolo de mașini scumpe și modă exclusivistă, acum poți avea și o casă semnată de marca ta preferată.
- Aston Martin și-a inaugurat primul complex rezidențial în această primăvară, cu 391 de apartamente înalte de 249 de metri.
- Dolce & Gabbana și Armani își extind imperiul cu proiecte de locuințe inedite.
Brandurile de lux fac valuri în imobiliare! De la mașini de milioane la apartamente exclusiviste, mărcile precum Pagani, Aston Martin și Bentley transformă casele în adevărate simboluri de statut.
Dincolo de mașini scumpe și modă exclusivistă, acum poți avea și o casă semnată de marca ta preferată. De exemplu, Pagani, faimosul producător italian de supermașini, știm că fabrică mai puțin de 100 de vehicule pe an, fiecare cu prețuri de șapte cifre. Acum și-a îndreptat atenția către piața imobiliară. Pagani Residences, noul lor proiect din Miami, aduce 70 de apartamente de lux, cu prețuri începând de la 3 milioane de dolari.
Aston Martin și-a inaugurat primul complex rezidențial în această primăvară, tot în Miami, cu 391 de apartamente înalte de 249 de metri. Penthouse-urile ajung la aproape 60 de milioane de euro, acest proiect fiind lansat în același timp cu Formula 1 din Miami, deci un moment perfect pentru a atrage atenția fanilor.
Lamborghini nu rămâne în urmă
Nici Lamborghini nu rămâne în urmă. Dezvoltă, în parteneriat cu Dar Global, un proiect de vile exclusiviste în Spania, inspirate de filosofia mărcii.
Și creatorii de modă se avântă în lumea imobiliarelor de lux. Dolce & Gabbana și Armani, de exemplu, își extind imperiul cu proiecte de locuințe inedite. Giorgio Armani însuși a contribuit la amenajarea Residences by Armani Casa din Florida. Chiar și celebra revistă Elle a intrat în acest joc, lansând un proiect rezidențial în Miami, destinat celor care vor să trăiască un stil de viață direct din paginile revistei. Brandurile de lux care nu au avut nicio legătură cu imobiliarele încearcă să profite de loialitatea fanilor lor, oferindu-le nu doar produse, ci și case de vis. Acest trend este tot mai vizibil, iar mărcile nu se sfiesc să transforme orice în lux, fie că e vorba de mașini, modă sau acum, locuințe.