• Chinezii au cheltuit peste 100 de miliarde de dolari pentru cumpărături de Singles Day
  • Suma e cam jumătate din PIB-ul României
  • În topul celor mai bine vândute branduri au fost Apple, Sony și Siemens

Chinezii au spart peste 110 miliarde de dolari pentru cumpărături cu reduceri de Singles Day.

Ca să-ți dai seama ce înseamnă asta, gândește-te că suma e cam jumătate din PIB-ul României.

Cele mai mari încasări le-a avut Alibaba, care a și lansat Singles Day în 2009. A strâns 75 de miliarde de dolari între 1 și 11 noiembrie.

Rivalii de la JD.com au vândut de 40 de miliarde de dolari. Acum să-ți spun și ce au cumpărat chinezii. În topul celor mai bine vândute branduri au fost Apple, Sony și Siemens.

Recomandări

BANII PENTRU UCRAINA RĂMÂN ÎN SUA
EMMA STONE ÎȘI DEZVĂLUIE NUMELE REAL
CE FACEM CU POLUAREA?
SORANA MERGE ÎN TURUL 3 LA MADRID OPEN
ECONOMIA AMERICANĂ ÎNCETINEȘTE
CIOLACU ÎNCHEIE DISCUȚIILE CU PIEDONE