• Angajaţii care au o viaţă personală împlinită tind să fie mai performanţi în activitatea lor profesională.
  • Dezavantajele apar atunci când alegerea partenerului se dovedeşte a fi una nepotrivită.
  • Tensiunile în cazul unei rupturi de relaţie personală apar inevitabil.

Relațiile amoroase la locul de muncă stârnesc controverse în multe companii, iar România nu face excepție. Cu peste jumătate dintre angajați implicați în astfel de povești, biroul pare să fie mai mult decât un loc de muncă.

Angajaţii care au o viaţă personală împlinită tind să fie mai performanţi în activitatea lor profesională, iar din acest punct de vedere o relaţie între doi colegi poate fi chiar un avantaj, în ideea că le oferă un confort la nivel personal care se va traduce în timp în performanţă crescută.

La birou te duci zi de zi, petreci mare timp din viața ta la birou, te îmbraci frumos, arăți bine, poți fi atrăgător, sunt interese comune. Deja devine o rutină și pot duce la anumite relații complexe, mai ales dacă implică sentimente romantice. Dinamica profesională ar putea fi afectată.

Recomandări

CUM ARATĂ VIITORUL SIRIEI?
UNDE A DISPĂRUT FICO
D. DAVID: MANUALE INSUFICIENTE
ZELE VEDE O ȘANSĂ ÎN TRUMP
MELONI: MUSK E GENIU
TRUMP VREA DRAPELELE SUS

Dacă sunt beneficii sau dezavantaje rămâne de văzut. Beneficii pot fi pentru că avem nevoie la muncă de un mediu de lucru armonios, vrem să lucrăm cu un coleg care ne înțelege. Relațiile între colegi să fie armonioase, să existe comunicare, înțelegere. Dezavantajele pot veni în momentul în care o astfel de relație îți afectează munca. Poți fi distras de la ceea ce ai de făcut și pot exista posibile favorizări”, a explicat Lavinia Țurcanu, expert HR, la Aleph News.

Dezavantajele apar atunci când alegerea partenerului se dovedeşte a fi una nepotrivită. Tensiunile în cazul unei rupturi de relaţie personală apar inevitabil, ducând în unele cazuri chiar la situaţii în care unul dintre cei doi părăseşte compania. 

Citește și