- Dragos Anastasiu a vândut diviziile de turism ale Eurolines către Dertour în 2019
- Criza Covid 19 a făcut ca tranzacţia să fie una neprofitabilă pentru cumpărători
- Anastasiu crede că pe termen lung afacerea va fi de bun augur şi pentru Dertour
Vânzarea diviziei de turism a grupului Eurolines către Dertour a fost o mişcare norocoasă pentru fostul patron Dragoş Anastasiu care nu se aştepta să vină criza Covid19 înainte de a face tranzacţia. Acesta crede că în timp afacerea va deveni profitabilă şi pentru cumpărători.
Grupul german Der Touristik şi-a restrâns activitatea în ultimele luni şi a închis unele agenţii. Compania a declarat că are un buget la nivelul de 10% faţă de anul trecut, potrivit ZF. Businessul din turism al lui Anastasiu ajunsese la o valoare cumulată de circa 150 de milioane de euro.
„Din punctul meu de vedere a fost o tranzacţie bună şi norocoasă, din punctul lor de vedere a fost o tranzacţie bună şi care îşi va dovedi eficienţa şi eficacitatea în perioada următoare. Nimeni nu investeşte pe termen scurt şi pentru azi, mâine, poimâine. Toată lumea investeşte pe termen lung şi probabil că această nenorocire care se cheamă pandemia Covid se va dovedi inclusiv pentru Dertour o mişcare norocoasă”, spune Dragos.
- STUDIU. Starea de bine se îmbunătățește atunci când cânți. Care sunt beneficiile muzicii asupra sănătății
- Catedrala din Monreale a devenit noua atracție turstică a Italiei. Ce o face atât de specială și diferită față de celelalte
- Japonia va permite vânătoarea de urși din cauza înmulțirii acestora
- Noua lege a Guvernului vietnamez privind accesarea rețelelor de socializare a adus multe critici. Utilizatorii sunt nevoiți să-și confirme identitatea
- 28 de persoane, inclusiv copii, au fost ucise în urma bombardamentelor israeliene din Gaza. Un atac devastator a avut loc asupra unei școli care adăpostea familii strămutate