- Dragos Anastasiu a vândut diviziile de turism ale Eurolines către Dertour în 2019
- Criza Covid 19 a făcut ca tranzacţia să fie una neprofitabilă pentru cumpărători
- Anastasiu crede că pe termen lung afacerea va fi de bun augur şi pentru Dertour
Vânzarea diviziei de turism a grupului Eurolines către Dertour a fost o mişcare norocoasă pentru fostul patron Dragoş Anastasiu care nu se aştepta să vină criza Covid19 înainte de a face tranzacţia. Acesta crede că în timp afacerea va deveni profitabilă şi pentru cumpărători.
Grupul german Der Touristik şi-a restrâns activitatea în ultimele luni şi a închis unele agenţii. Compania a declarat că are un buget la nivelul de 10% faţă de anul trecut, potrivit ZF. Businessul din turism al lui Anastasiu ajunsese la o valoare cumulată de circa 150 de milioane de euro.
„Din punctul meu de vedere a fost o tranzacţie bună şi norocoasă, din punctul lor de vedere a fost o tranzacţie bună şi care îşi va dovedi eficienţa şi eficacitatea în perioada următoare. Nimeni nu investeşte pe termen scurt şi pentru azi, mâine, poimâine. Toată lumea investeşte pe termen lung şi probabil că această nenorocire care se cheamă pandemia Covid se va dovedi inclusiv pentru Dertour o mişcare norocoasă”, spune Dragos.
- LIVE UPDATE. Război în Ucraina, ziua 986. Coreea de Sud: Peste 10.000 de soldați nord-coreeni au ajuns în Rusia
- LIVE UPDATE. Război în Israel, ziua 396. Blinken îndeamnă Israelul să „crească substanțial” ajutorul umanitar în Gaza
- Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
- Viktor Orbán ia în batjocură ideea că România este mai bună decât Ungaria: „Cine crede asta, să se mute acolo”
- Greta Thunberg se alătură protestului împotriva guvernului din Georgia