• Grupul Reliance Group al lui Ambani a declarat săptămâna aceasta că va reintroduce în această vară Campa Cola pe piața indiană a băuturilor nealcoolice.
  • Marca a umplut un gol în țara din sudul Asiei într-o perioadă în care rivalul său american mai faimos, Coca-Cola, nu era disponibil.
  • În timp ce Coca-Cola a fost introdusă în India în anii 1950, aceasta s-a retras de pe piață puțin peste două decenii mai târziu.

Cel mai bogat om din Asia, Mukesh Ambani, a anunțat că intenționează să relanseze un brand iconic de sucuri din anii 1970, care odinioară rivaliza cu Coca-Cola și Pepsi, provocând un val de nostalgie pe rețelele de socializare în rândul milioanelor de indieni care au crescut bând această băutură.

Grupul Reliance Group al lui Ambani a declarat săptămâna aceasta că va reintroduce în această vară Campa Cola pe piața indiană a băuturilor nealcoolice, care valorează miliarde de dolari, în trei arome: cola, lămâie și portocală, a relatat CNN News-18, afiliat CNN.

Marca a umplut un gol în țara din sudul Asiei într-o perioadă în care rivalul său american mai faimos, Coca-Cola, nu era disponibil, iar vestea revenirii sale a stârnit un val de interes din partea indienilor de vârstă mijlocie care își amintesc că o beau în tinerețe.

Recomandări

NEGULESCU IA PREMIU PENTRU ȘTIINȚĂ
HARRY NU PRIMEȘTE MAI MULTĂ SECURITATE
MEGHAN ÎȘI LANSEAZĂ NOUL BRAND
FBI CERCETEAZĂ PRĂBUȘIREA DIN BALTIMORE
FACEM ECONOMIE LA ELECTRICITATE
X PERCEPE O NOUĂ TAXĂ

Shailesh Desai, în vârstă de 60 de ani, din Mumbai, a declarat pentru CNN că își amintește cum consumul de Campa Cola „îneca îngrijorarea” atunci când trebuia să îi spună tatălui său despre o notă proastă din carnetul de note și îi dădea un impuls de încredere atunci când voia să invite o fată la o întâlnire.

Sukant Khurana a scris pe Twitter că își amintește că își putea aminti că îl bătea la cap pe bunicul său pentru a-i cumpăra băutura. „Atâtea amintiri din copilărie… Dacă are același gust ca și până acum, Campa Cola se va vinde pe bază de nostalgie”, a scris el.

Între timp, Atul Mohan a scris pe Twitter că „unele mărci rămân atemporale … oamenii încă întreabă: vrei să bei Campa?”. În timp ce Coca-Cola a fost introdusă în India în anii 1950, aceasta s-a retras de pe piață puțin peste două decenii mai târziu, când guvernul indian a introdus un regulament care i-ar fi cerut să își dezvăluie formula. În absența acesteia, alternativa indiană Campa Cola a devenit extrem de populară și a ajuns în scurt timp să conducă piața băuturilor răcoritoare din această țară.