• Grupul Reliance Group al lui Ambani a declarat săptămâna aceasta că va reintroduce în această vară Campa Cola pe piața indiană a băuturilor nealcoolice.
  • Marca a umplut un gol în țara din sudul Asiei într-o perioadă în care rivalul său american mai faimos, Coca-Cola, nu era disponibil.
  • În timp ce Coca-Cola a fost introdusă în India în anii 1950, aceasta s-a retras de pe piață puțin peste două decenii mai târziu.

Cel mai bogat om din Asia, Mukesh Ambani, a anunțat că intenționează să relanseze un brand iconic de sucuri din anii 1970, care odinioară rivaliza cu Coca-Cola și Pepsi, provocând un val de nostalgie pe rețelele de socializare în rândul milioanelor de indieni care au crescut bând această băutură.

Grupul Reliance Group al lui Ambani a declarat săptămâna aceasta că va reintroduce în această vară Campa Cola pe piața indiană a băuturilor nealcoolice, care valorează miliarde de dolari, în trei arome: cola, lămâie și portocală, a relatat CNN News-18, afiliat CNN.

Marca a umplut un gol în țara din sudul Asiei într-o perioadă în care rivalul său american mai faimos, Coca-Cola, nu era disponibil, iar vestea revenirii sale a stârnit un val de interes din partea indienilor de vârstă mijlocie care își amintesc că o beau în tinerețe.

Recomandări

ALTMAN PORNEȘTE RĂZBOIUL CU GOOGLE
100 LIDERI MONDIALI DAU STARTUL JO
CE ÎNSEAMNĂ TULBURAREA ARFID?
CE ESTE TULBURAREA ARFID?
CE DESTINAȚII VIZITEZI VARA ASTA?
UNDE CONDUCI ÎN WEEKEND?

Shailesh Desai, în vârstă de 60 de ani, din Mumbai, a declarat pentru CNN că își amintește cum consumul de Campa Cola „îneca îngrijorarea” atunci când trebuia să îi spună tatălui său despre o notă proastă din carnetul de note și îi dădea un impuls de încredere atunci când voia să invite o fată la o întâlnire.

Sukant Khurana a scris pe Twitter că își amintește că își putea aminti că îl bătea la cap pe bunicul său pentru a-i cumpăra băutura. „Atâtea amintiri din copilărie… Dacă are același gust ca și până acum, Campa Cola se va vinde pe bază de nostalgie”, a scris el.

Între timp, Atul Mohan a scris pe Twitter că „unele mărci rămân atemporale … oamenii încă întreabă: vrei să bei Campa?”. În timp ce Coca-Cola a fost introdusă în India în anii 1950, aceasta s-a retras de pe piață puțin peste două decenii mai târziu, când guvernul indian a introdus un regulament care i-ar fi cerut să își dezvăluie formula. În absența acesteia, alternativa indiană Campa Cola a devenit extrem de populară și a ajuns în scurt timp să conducă piața băuturilor răcoritoare din această țară.