• Herzog, cea mai recentă creaţie a Caviar, transformă bicicleta electrică într-o operă de artă, cu accente de aur de 18K şi componente din fibră de carbon aurie.
  • Numele „Herzog” aduce un tribut istoric Ducilor de Württemberg, evidenţiind legătura cu moştenirea Porsche-ului şi a oraşului natal, Stuttgart.
  • Cu fiecare achiziţie de Herzog, clienţii primesc un iPhone 16 personalizat de Caviar, subliniind angajamentul brandului pentru inovaţie şi exclusivitate.

Caviar, un brand de lux cunoscut pentru personalizările sale opulente, a intrat în lumea bicicletelor electrice cu ultima lor creaţie, Herzog, bazată pe modelul Porsche eBike Cross 3rd Gen, scrie GizmoChina.

Această piesă excepţională de inginerie şi design îmbină estetica elegantă a bicicletei electrice Porsche cu luxul. Accentele de aur de 18K şi componentele din fibră de carbon aurie, stabilind un nou standard pentru extravaganţa din piaţa bicicletelor electrice.

Cunoscut pentru clienţii săi pretenţioşi, care apreciază lucrurile rafinate, introducerea Herzogului de către Caviar se potriveşte perfect cu gusturile clienţilor săi, o parte semnificativă dintre aceştia deţinând deja vehicule Porsche.

Recomandări

ELICOPTERUL LUI RAISI E CĂUTAT DE ARMATĂ
CUM PREPARI O SALATĂ SĂNĂTOASĂ?
CREANGĂ TE INVITĂ LA EL ACASĂ
POȚI TRĂI FĂRĂ CULTURĂ?
POPULAȚIA ROMÂNIEI E ÎMBĂTRÂNITĂ
RĂZBOI ÎN UCRAINA

Cu o atenţie meticuloasă la detalii, fiecare bicicletă electrică Herzog trece printr-un proces de fabricaţie îndelungat de patru luni, care implică lucrări minuţioase pentru a integra fără probleme elementele de aur în structura bicicletei.

Alegerea numelui, „Herzog,” are o semnificaţie istorică, aducând un omagiu Ducilor de Württemberg, linia care cândva a condus Stuttgart-ul, locul de naştere al mărcii Porsche. Această referire la moştenire adaugă un alt nivel de prestigiu unui produs deja luxos.

În timp ce specificaţiile tehnice sunt încă în curs de finalizare, Caviar anticipează că Herzog-ul va fi disponibil pentru achiziţie până la începutul anului 2025, pentru un preţ de 44.000 de dolari.

Ca şi stimulent adiţional, fiecare achiziţie de Herzog va include un iPhone 16, cu un design unic creat de Caviar. Această combinaţie de tehnologie de vârf şi lux atemporal exemplifică angajamentul Caviar-ului de a crea experienţe exclusive şi unice pentru clienţii săi pretenţioşi.

Citește și: