- O veste proastă pentru economia României vine din Franța.
- Renault vrea să reducă semnificativ costurile în următorii doi ani – e vorba de miliarde de euro.
- Mai multe fabrici Renault din Franța vor fi închise, iar în Slovenia deja au început concedierile.
Probabil că te întrebi dacă se va întâmpla la fel și la fabrica de la Mioveni. Uite ce zice director general Automobile Dacia.
Christophe Dridi, director general Automobile Dacia: ”Luptăm în fiecare zi, vedeți că lucrăm în 3 ture, luptăm să găsim noi piețe. Din acest motiv spun: Trebuie să ne cumpărăm mașină fabricată în România, programul Rabla este foarte important.”
Hai să îți zic cât de importantă e Dacia pentru economia României. E cea mai mare companie din România, dacă ținem cont de cifra de afaceri și cel mai mare exportator de la noi. Are venituri anuale de peste 5,3 miliarde de euro. La uzina de la Mioveni, care e acum la 85% din capacitate, lucrează cam 14 mii de oameni.
Dacia a pus frână încă din februarie, atunci a anunțat că nu va mai produce mai mult anul ăsta, așa cum intenționa – de la 350.000 de mașini pe an, ținta era 406.000.
Eu sunt curios când va lansa Dacia ultimul model anunțat, un mild-hibrid de șapte locuri, care ar trebui să înlocuiască Lodgy – lansarea era anunțată pentru 2021.
- Oradea este noul oraș-vedetă al României. Ce a contribuit la dezvoltarea sa și cum a ajuns în „Cities of Tomorrow”
- Jordan Bardella își lansează autobiografia „Ce Que Je Cherche”. Cartea a devenit numărul unu la vânzările editurii Fayard
- STUDIU. Universul nostru nu e cel mai propice vieții. Simulările arată că Universuri cu mai multă energie întunecată ar fi mai eficiente
- Mașinile mici sunt cele mai periculoase într-un accident grav. Expert: „Foarte multe accidente se întâmplă când mașina este dusă într-un context nepotrivit”
- Cum se măsoară educația parlamentarilor lumii? România ocupă un onorabil loc 9 în clasamentul politicienilor cu studii superioare