Diagnoza organizațională este cheia pentru succesul afacerii tale. Expert HR: „Este un element care aduce beneficii semnificative”

Pentru că ne apropiem de finalul anului fiscal și poate te gândești la deciziile de business pe care le-ai luat, întrebarea este: Cum reușești să îți asiguri succesul în afaceri? Cu ajutorul diagnozei organizaționale! Aceasta este cheia pentru a înțelege exact ce funcționează în echipa ta și ce trebuie ajustat. De la evaluarea motivației și energiei, până la găsirea rolului potrivit pentru fiecare angajat, diagnoza organizațională te ajută să creezi echilibrul și armonia necesare pentru a atinge performanțe de top.

Cum poate diagnoza organizațională să transforme o echipă într-una performantă și armonioasă?

„Trebuie să înțelegem dinamica echipei și motivația acesteia. Diagnoza este un element care aduce beneficii semnificative. Ea aduce o armonie pentru că îi motivează pe oameni. Trebuie să aflăm motivul pentru care vrem această diagnoză, apoi vom începe colectarea datelor informaționale prin testări sau prin chestionare și interviuri. Următorul pas este identificarea problemei, după analizarea datelor, și evaluarea soluțiilor”, a declarat Lavinia Țurcanu, expert HR, pentru Aleph News.

Exit mobile version