- În timp ce se acordă atenţie detaliilor precum înălţimea scaunului sau modul de utilizare a cuptorului cu microunde, riscurile psihosociale rămân, adesea, umbrite în rândul angajatorilor din România.
- După valul de demisii masive și fenomenul Quiet Quitting, o nouă provocare lovește mediul de afaceri: Marea Extenuare.
- Suprasolicitarea, lipsa echilibrului între viața profesională și cea personală sunt câteva dintre cauze.
Managerii ar trebui să promoveze un mediu de lucru care încurajează odihna adecvată, activitatea fizică și gestionarea stresului pentru a susține bunăstarea generală a angajaților. După valul de demisii masive și fenomenul Quiet Quitting, o nouă provocare lovește mediul de afaceri: Marea Extenuare. The Great Exhaustion, cum mai este cunoscut fenomenul, este definit ca o perioadă în care angajații resimt un sentiment persistent de epuizare și lipsă de motivație față de munca lor. Suprasolicitarea, lipsa echilibrului între viața profesională și cea personală sunt câteva dintre cauze.
„Dorința angajatorului este ca afacerea să crească. Dacă angajatul nu stabilește limite clare între viața profesională și cea personală și nu se asigură că își acordă timpul destul pentru odihnă, relaxare, hrană, apă și tot tipul de activități care îi aduc bucurie în afara programului de lucru, noi vom avea un membru epuizat. Atât timp cât angajatul nu își organizează timpul și nu își prioritizează sarcinile, nu își stabilește obiective ”, a explicat Radu Leca, psiholog, la Aleph News.
Citește și
- Cum recunoști depresia la copil? Părinții trebuie să vadă când este capabil să iasă dintr-o tristețe prelungită sau dintr-o stare de spirit scăzută
- Pregătește China o „invazie” a roboților umanoizi? Un videoclip viral care a „îngrozit” internetul dezvăluie cât de avansați sunt chinezii în A.I. și în tehnologia robotică
- Rishi Sunak spune că Marea Britanie „se află la o răscruce de drumuri” înainte de „unii dintre cei mai periculoși ani”