- Musk a anunţat că lansarea noului sistem de autentificare a conturilor pe Twitter, care urma să constea într-un abonament plătit, va fi amânată.
- Elon Musk a anunţat săptămâna trecută că acest nou sistem de autentificare urma să fie lansat pe 29 noiembrie.
- Abonamentul, destinat tuturor utilizatorilor de Twitter pentru suma de 8 dolari pe lună, făcea partea din marile proiecte ale miliardarului de origine sud-africană după ce acesta a cumpărat reţeaua de socializare la sfârşitul lunii octombrie.
Elon Musk a anunţat că lansarea noului sistem de autentificare a conturilor pe Twitter, care urma să constea într-un abonament plătit, va fi amânată până la o dată ce nu a fost deocamdată stabilită, potrivit FT.
„Noua lansare a Blue Verified a fost amânată până când va exista o încredere mare în stoparea tacticilor de uzurpare a identităţii” , a scris pe Twitter noul CEO al acestei reţele de socializare.
„Vom folosi, probabil, o culoare diferită pentru companii faţă de cea pentru indivizi” , a adăugat el.
Elon Musk a anunţat săptămâna trecută că acest nou sistem de autentificare urma să fie lansat pe 29 noiembrie.
A doua amânare a relansării
Abonamentul, destinat tuturor utilizatorilor de Twitter pentru suma de 8 dolari pe lună, făcea partea din marile proiecte ale miliardarului de origine sud-africană după ce acesta a cumpărat reţeaua de socializare la sfârşitul lunii octombrie.
O primă activare a serviciului la începutul lunii noiembrie, implementată doar pe iPhone-uri, a provocat un adevărat haos pe reţea, după apariţia unui număr mare de conturi false, administrate de persoane care pretindeau că erau celebrităţi sau diverse companii cunoscute.
Noul sistem a fost atunci suspendat.
În paralel, Twitter a promovat folosirea unei embleme gri, „Oficial” , pentru desemnarea conturilor notorii.
Elon Musk a decis să o suprime însă chiar în ziua lansării sale, înainte ca directoarea departamentului „Produse în dezvoltare” din cadrul Twitter să intervină şi să explice faptul că acea emblemă va fi rezervată, într-o primă perioadă, guvernelor şi organizaţiilor.
Înainte ca Twitter să fie cumpărat de Elon Musk, platforma online propunea un serviciu gratuit de verificare a identităţii pentru organizaţii şi personalităţi şi, pe de altă parte, un abonament cu plată care includea opţiuni suplimentare.
Sistemul cu plată pe care doreşte să îl lanseze patronul Tesla şi SpaceX are obiectivul de a diversifica sursele de venituri ale companiei Twitter, a cărei sănătate financiară depinde în mare parte de încasările din publicitate.
După finalizarea achiziţiei, mai multe companii, inclusiv grupurile Volkswagen, General Motors şi General Mills, au anunţat că îşi suspendă cheltuielile publicitare pe Twitter.