• Primul trilionar din lume ar putea veni din sectorul tehnologiei ECO
  • Liderii clasamentului celor mai bogați oameni ai lumii sunt Elon Musk și Bill Gates
  • Noi nume se anunță să li se alăture celor doi

În acest moment, singurii lideri clari ai clasamentului celor mai boagați oameni ai planetei sunt Elon Musk, deja cea mai bogată persoană din lume, și Bill Gates, al doilea din lume. Cu toate astea, noi nume se anunță să li se alăture celor doi, scrie Yahoo Finance.

Toți sunt antreprenori în domenii de înaltă tehnologie verde precum siri lankezul Sayan Navaratnam de la Facedrive și Plug Power, Andrew J. Marsh de la Blink Charging’s, legenda designului auto Michal D. Farkas și Henrik Fisker.

Cu ce se ocupă „rivalii” lui Musk

Silicon Valley vrea să transforme America de Nord în Arabia Saudită a energiei verzi.

Recomandări

S-A RUPT COALIȚIA LA BUCUREȘTI
SISTEMUL „TYCHE" ÎȚI PUNE DIAGNOSTICUL
CE FACI CU CEL MIC ÎN MINIVACANȚĂ?
DRULĂ PROPUNE MĂRIREA NOTELOR LA BAC
UE VREA NOI REGLEMENTĂRI PENTRU TIKTOKLITE
TÎLVAR VREA OBUZIERE DIN COREEA DE SUD

Cu siguranță, este mai ușor să-l imaginăm pe Elon Musk drept primul trilionionar din lume. Însă există și alte companii care par să prindă elan.

Tesla nu este doar cel mai mare producător de vehicule electrice din lume sau chiar cea mai mare companie auto din lume în acest moment. Este o companie de energie distribuită care produce, de asemenea, baterii sau panouri solare. 

Și Nici PlugPower nu este o altă companie de baterii. Aceasta dezvoltă sisteme de celule de combustibil cu hidrogen pentru a înlocui bateriile convenționale din echipamentele și vehiculele alimentate cu energie electrică.

La fel, BLNK nu este doar un alt cablu prelungitor, pentru vehiculele electrice. Este, probabil, răspunsul multor probleme ale tehnologiei de încărcare. Și Facedrive depășește acest lucru chiar și cu un potențial important.

Facedrive este una dintre cele mai interesante companii care a ieșit din „Silicon Valley”.

A fost pionierul partajării cu emisii de carbon în 2019, când giganții din acest segment erau ocupați să ignore schimbările climatice și să-și bată capul cu autoritățile locale din întreaga lume.

A fost primul care a oferit clienților alegerea unei curse EV, alimentate cu gaz sau hibrid, iar acum se extinde în Statele Unite cu planuri pentru Europa de Vest.