• LVMH și Formula 1 consideră acest parteneriat ca fiind o oportunitate de a îmbunătăți experiența fanilor.
  • Acordul va permite mărcii TAG Heuer să devină partener oficial de cronometrare al Formula 1, înlocuind Rolex.
  • Detalii suplimentare despre parteneriat vor fi anunțate la începutul anului 2025.

Compania franceză de produse de lux, LVMH, a încheiat un acord de sponsorizare de 10 ani cu TOATE cursele de Formula 1, începând cu 2025, scrie Forbes.

Mai multe mărci deținute de LVMH vor fi implicate în parteneriatul global, inclusiv Louis Vuitton, Moët Hennessy și TAG Heuer. Termenii acordului nu au fost dezvăluiți.

Acordul dintre cel mai mare conglomerat de lux din lume și cel mai popular program de sport din lume va fi lansat într-un moment de „popularitate incredibilă, relevanță culturală și entuziasm general pentru Formula 1 ca o punte între sportul global și divertisment”, au spus cele două companii.

Recomandări

NOI DESCOPERIRI
VIITORUL MOLDOVEI SE DECIDE
UNDE MĂNÂNCI AZI?
DEZINFORMARE LA COTE MAXIME
SE REIA VACCINAREA
SUA AVERTIZEAZĂ

Mărcile LVMH au fost implicate în cursele de Formula 1 de la începutul acesteia în 1950 până în prezent, a declarat Bernard Arnault, Președinte și CEO al Grupului LVMH.

„În sportul cu motor, ca și în modă, ceasuri sau vinuri și băuturi spirtoase, fiecare detaliu contează pe calea spre succes”, a spus Bernard Arnault. „Atât în ​​atelierele noastre, cât și pe circuitele din întreaga lume, această căutare neîncetată de a depăși granițele este cea care ne inspiră viziunea și acesta este sensul pe care vrem să-l aducem acestui parteneriat extraordinar și unic dintre Formula 1 și grupul nostru.”

Singura companie LVMH care cel mai probabil va beneficia imediat este TAG Heuer, marca de ceasuri LVMH cea mai afiliată sporturilor cu motor. Marca de ceasuri elvețiană are deja o relație bine stabilită cu Formula 1 prin parteneriatul său pe termen lung cu Red Bull Racing și Marele Premiu de la Monaco.

„În ultimii ani, Formula 1 a devenit cu adevărat unul dintre cele mai dezirabile sporturi din lume. Este o disciplină vibrantă care reflectă o serie de valori care sunt foarte importante pentru noi, cum ar fi inovația, spiritul de echipă și performanța”, a declarat Frédéric Arnault, CEO, LVMH Watches.

Mișcarea LVMH detronează Rolex ca partener global și ceas oficial al Campionatului Mondial de Formula 1, pe care îl deține din 2013. Zvonurile că LVMH va fi noul sponsor al Formulei 1 au fost răspândite de câteva luni.

Stefano Domenicali, Președinte și CEO, Formula 1, a spus: „Pe măsură ce Formula 1 își continuă creșterea globală, atrăgând audiențe noi și mai diverse, puterea și amploarea LVMH îl fac partenerul perfect cu care să lucrăm, în timp ce căutăm să îmbunătățim continuu. experiența fanilor noștri și moștenirea sportului nostru incredibil. Acesta este un parteneriat de referință pentru ambele companii.”

Cele două companii au spus că mai multe detalii despre parteneriat vor fi anunțate la începutul anului 2025.

Citește și