- Hotelierii s-au adaptat pandemiei pentru a-și salva afacerile
- Au schimbat meniul și s-au axat pe zona de delivery
- Hotelierii au pregătit și camere în care poți munci dacă te-ai plictisti de sufrageria ta
Criza asta a dat multe peste cap în viața ta. Ți-a luat până și plăcerea ieșirii la restaurant. Din punctul ăsta de vedere, hotelierii au pierdut de două ori. Dar unii s-au adaptat și au salvat cât au putut din afacere.
Cristina Dona, manager vânzări Crown Plaza: „Am ales să semnăm contracte cu terţe părţi, sunt companiile cu care, care acum fac delivery în București dar și în alte orașe. Bineînțeles a trebuit să adaptăm meniul, am ales din preparatele noastre cele care se cereau cel mai mult. Pe de o parte burgeri. Însă și mâncăruri mediteraneene cu un accent internațional.”
Să adapteze meniul la noua piață de desfacere nu a fost de ajuns. Chef Ernesto Dosman a adăugat și ceva în plus.
Ernesto Dosman, executive chef Crown Plaza: „Dorim să intrăm în piaţă cu preparatele din regim hotelier, încercăm să fie preparate casual fine dining, un fel de piept de raţă cu glazură de varză roşie şi dulceaţă de portocale.”
În afară de livrări la domiciliu, hotelierii ţi-au mai pregătit ceva. Un loc în care poţi să lucrezi relaxat dacă te-ai plictisit de sufrageria ta. Deşi serviciul era destinat inițial celor care lucrau în regim de telemuncă, segmentul de clienți s-a lărgit.
Cristina Dona, manager vânzări Crown Plaza: „Din toate aceste discuţii am observat că se auzea câinele pe fundal, copilul plângând, zoom-uri o groază în care treceau persoane prin spate şi ei nu putea fi atenţi la ceea ce discutam.”