• Vara călătoriilor a adus creșteri de peste 30% la articole din categoria auto, 20% la articole de voiaj, dar și la articole pentru activitățile în aer liber.
  • Campaniile promoționale din fiecare lună includ peste 100.000 de oferte cu discount la o gamă foarte largă de produse.
  • Clienții Genius în 4 aplicații, eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful, au comandat mai mult, amortizând costul abonamentului din prima lună.

. În vara lui 2022, românii au călătorit nestingheriți în țară sau peste granițe, dar au continuat să își păstreze obiceiurile de shopping dobândite în ultimii doi ani și să beneficieze de serviciile pe care comerțul online le pune la dispoziție. Astfel, în perioada iunie-august 2022, pe eMAG s-au înregistrat cu 11 milioane mai multe vizite, în creștere cu 10% față de vara anului trecut.

Clienții eMAG au cheltuit în această vară mai mult pentru achiziția articolelor destinate deplasăerilor sau timpului petrecut în natură. În această perioadă, clienții eMAG au comandat cu 30% mai multe articole din categoria auto, cu 20% mai multe articole de voiaj și cu 21% mai mult pentru achiziția de articole destinate practicării ciclismului. Totodată, creșteri notabile, de 28%, s-au înregistrat în perioada iunie-august 2022 și la articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii față de aceeași perioadă a anului trecut.

La începutul verii, eMAG a extins serviciul Genius în patru aplicații de ecommerce – eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful –  dar prețul a rămas același, de 99 de lei pe an, adică 8,25 de lei pe lună. Potrivit datelor eMAG, costul abonamentului valabil un an a fost amortizat în prima lună de către utilizatorii noi, care au reușit să economisească 110 lei. Clienții noi care beneficiază de abonamentul Genius în patru aplicații realizează, în medie, în prima lună, 1,8 comenzi în eMAG, trei comenzi în Tazz, 1,8 în Fashion Days și 2,4 în Freshful.

Recomandări

NAVALNÎI, OPOZANT PÂNĂ LA MOARTE ȘI DINCOLO DE EA
CÂT ÎȚI AJUTĂ MEDITAȚIILE COPILUL?
CASA LUI MERCURY, SCOASĂ LA VÂNZARE
SCADE NUMĂRUL DE CAZURI COVID DIN ROMÂNIA
BIDEN VREA AJUTOR PENTRU UCRAINA ȘI ISRAEL
NATO REFUZĂ PROPUNEREA LUI MACRON

76% dintre comenzile realizate de clienții Genius au fost plasate de pe telefonul mobil, cu 12% mai mult comparativ cu vara anului trecut, iar 72% dintre comenzi sunt livrate la easybox, în creștere cu 17%, reflectând creșterea timpului petrecut în afara casei. De altfel rețeaua easybox dezvoltată de Sameday a ajuns la peste 3.332 de unități, iar unul din doi clienți eMAG aleg această modalitate de livrare simplă și rapidă.

„Oamenii au nevoie de soluții cât mai personalizate, care să corespundă nevoilor lor din orice moment, iar comerțul online a arătat că are această capacitate de a se adapta în funcție de context, venind în întâmpinarea lor cu servicii simple și accesibile, care să le faciliteze accesul la un stil de viață cât mai bun.  Pentru a-i susține, am crescut numărul promoțiilor pe care le oferim constant clienților pentru o gamă de produse extrem de largă, mai mare decât a unui întreg hipermarket: un eveniment de shopping pe care îl organizăm in fiecare luna include peste 100.000 de oferte cu discount, iar noi avem câteva astfel de evenimente în fiecare lună, pe lângă multitudinea de oferte zilnice”, a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Top cele mai vândute categorii în vara lui 2022

  • Auto
  • Produse de îngrijire și machiaj
  • Birotică și papetărie
  • Hrană și produse pentru animale
  • Telefoane și accesorii
  • Haine și încălțăminte pentru copii
  • Aparate foto-video
  • Produse de igienă
  • Tehnologie smart
  • Biciclete și echipament pentru ciclism
  • Articole voiaj
  • Produse de curățenie
  • Console de gaming
  • Tablete

Despre eMAG  

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.