- Pentru multe business-uri, lockdown-ul nu a fost dăunător, din contră
- Încasările unei firme de curierat s-au mărit cu 32 de procente
- În starea de urgență și în cea de alertă, un mare retailer online și-a dublat vânzările
Lockdown-ul de coronavirus a însemnat încasări ca de Black Friday pentru multe afaceri. Vânzările de tablete și laptopuri au crescut cu 30 de procente în primele șase luni față de anul trecut. Cele de smart-watch, brățari de fitness și căști wireless s-au dublat. Firesc, curierii au avut mai mult de lucru. Încasările unei firme de curierat s-au mărit cu 32 de procente.
Advertisment
Uite ce spune Alexandru Antoniu, curier: „Un curier ducea şi 30-40 de adrese zilnic. M-am simţit util“.
Felix Pătrășcanu, co-fondatorul unei firme de curierat: „Am angajat mai mult ca niciodată, vreo 300 de persoane cel puţin în ultima perioadă“.
Recomandări
În starea de urgență și cea de alertă ai ajutat, fără să vrei, un mare retailer online să își dubleze vânzările. Șapte milioane de măști a livrat acesta în perioada de vârf.
Alexandru Niculescu, director de operațiuni al unui magazin online: „Și-au cumpărat mai multe măşti, produse de igienizare. O creştere mare a cererii pentru produse de sport în casă. Am angajat undeva în jur de 1.000 de noi colegi“.
Iar expansiunea nu se oprește aici. Estimările spun că vânzările online vor ajunge la șase miliarde și jumătate de euro anul acesta, cu aproape 20 de procente mai mult decât în 2019.
- LIVE UPDATE. Război în Israel, ziua 209. Hezbollah revendică două atacuri asupra pozițiilor israeliene
- LIVE UPDATE. Război în Ucraina, ziua 800. Opt copii au fost răniți în Harkov, în urma unui bombardament rusesc
- Forbes publică topul celor mai bogați oameni din SUA. 6 state au înregistrat schimbări în rândul miliardarilor în ultimul an
- Arheologii au reconstruit craniul unei femei, vechi de 75.000 de ani
- STUDIU. Ciupercile magice sunt eficiente pentru tratarea depresiei. Ce spun cercetătorii
Partenerii noștri