• Grupul spaniol Inditex a anunțat că va închide peste 1000 de magazine în întreaga lume
  • Cel mai mare retailer de îmbrăcăminte spune că se va concentra pe vânzările online
  • În primul trimestru al anului, din cauza pandemiei, vânzările Inditex au scăzut cu 44%, adică peste 2 miliarde de euro

Grupul spaniol Inditex, care deține branduri precum Zara, Bershka, Pull & Bear sau Massimo Dutti, a anunțat că va închide până la 1200 de magazine în întreaga lume și se va axa pe comerțul online, din cauza pandemiei de coronavirus care a generat pierderi uriașe, informează The Guardian.

Reprezentanții retailer-ului de îmbrăcăminte și accesorii va renunța la majoritatatea magazinelor mici, cele mai multe în Asia și Europa.

Angajații companiei nu vor avea de suferit, aceștia urmând să inter într-un proces de restructurare. Ei ar urma să primească job-uri în diviza de comerț online.

Recomandări

MACRON CERE ARMĂ NUCLEARĂ PENTRU UE
CE FACEM CU POLUAREA?
CHINA AVERTIZEAZĂ SUA
BANII PENTRU UCRAINA RĂMÂN ÎN SUA
NO MORE EMMA?
SORANA MERGE ÎN TURUL 3 LA MADRID OPEN

Inditex a raportat pierderi masive în perioada pandemiei, cu scăderi de 44% în vânzări. Concret, grupul a pierdut aproximativ 2 miliarde de euro în primul trimestru financiar, comparativ cu anul trecut.

Totuși, există și părți pozitive: comenzile online au explodat în luna aprilie cu 95% mai mult decât anul trecut. Spaniolii vor investi aproximativ 1 miliard de euro până în 2022 pentru a dezvolta procesul de shopping online.