• Adrian Mihai: Anul trecut a fost o scădere a numărului de expediții pentru că oamenii când s-au panicat, au zis nu mai comandăm, ne ținem banii. Când a venit lockdownul, dintr-odată volumele au explodat. Ne-am trezit într-o criză, frumoasă a-și spune.
  • Adrian Mihai: Am investit în oameni, în mașini, în camioane, am mărit depozitele cât am putut de repede pentru a face față acelui volum și nu am spus Nu clienților noștri. Anul trecut am angajat între 900 și 1000 de oameni. Am avut oameni din HORECA, chelneri, bucătari, pentru că ei erau trași pe dreapta.
  • Adrian Mihai: În societatea noastră e o lipsă de încredere în vecini, în autorități, politicieni, poliție. Încredere în orice. Suntem foarte jos. Această lipsă de încredere ne costă pe toți.(…) Oamenii preferă să plătească cash și nu online pentru că nu au încredere în  cel care vinde produsul și nici în curier.

Duminică, 21 martie, Adrian Mihai, managing partner la Fan Courier, intră sub tirul întrebărilor și curiozității publicistului Ion Cristoiu.

Cum a trecut curieratul prin pandemie? Ce schimbări a adus pandemia în curierat? Dar în comerțul online? Care sunt noile tendințe? De ce productivitatea în România nu e ca în Vest? Care sunt așteptările de la actuala putere? Ce măsuri urgente ar trebui luate și de ce?

Sunt doar câteva din întrebările la care vei afla răspunsul în seara aceasta, de la ora 20.00, la Interviurile lui Cristoiu de la Aleph News.

Recomandări

ULTIMATUM PENTRU HAMAS
CÂT INVESTESC PARTIDELE ÎN PROPAGANDĂ
MACRON A IEȘIT LA ATAC
FERRARI LANSEAZĂ UN NOU BOLID
MAD MAX REVINE
SCHOLZ RĂMÂNE FĂRĂ NEMȚI