- Magazinul online de vacanţe al discounterului german Lidl îşi încetează activitatea în România de la 1 martie 2021.
- Decizia vine din cauza pandemiei.
- Discounterul german Lidl a intrat în 2016 pe piaţa locală de turism prin lansarea magazinului online de vacanţe Lidl Tour
Lidl Tour, magazinul online de vacanţe al discounterului german Lidl, îşi încetează activitatea în România de la 1 martie 2021 din cauza efectelor pe care pandemia de Covid-19 le-a avut asupra industriei, anunţă Ziarul Financiar.
„Începând cu 1 martie 2021, ca urmare a contextului global actual nefavorabil călătoriilor, Lidl Tour îşi va înceta activitatea în România”, spun reprezentanţii companiei.
Discounterul german Lidl a intrat în 2016 pe piaţa locală de turism prin lansarea magazinului online de vacanţe Lidl Tour. Acesta a ajuns la 25.000 de clienţi în primii trei ani de activitate. Ulterior, compania nu a mai oferit cifre, iar acum anunţă că impactul pandemiei a fost puternic.
„Toţi cei care au achiziţionat servicii prin Lidl Tour valabile după 1 martie se vor putea bucura în continuare de acestea, conform contractelor individuale încheiate cu partenerii noştri. Mai mult, partenerii depun eforturi pentru a le oferi turiştilor condiţii sigure de călătorie”, au transmis reprezentanţii companiei.
Lidl are în România aproape 300 de magazine şi 9.000 de salariaţi
Compania Lidl Tour oferea pachete turistice atât pentru România, cât şi pentru alte pieţe, de la croaziere la safari în Africa şi sejururi în Maldive. Pentru oferirea pachetelor de vacanţă disponibile anterior pe lidl-tour.ro şi în catalogul lunar, grupul german colabora cu mai multe agenţii de turism care creionau pachetele. Printre acestea se numără Karpaten, Accent Travel şi Free Spirit. Acestea construiau pentru Lidl pachete speciale, pe care lanţul german le vinde apoi.
„După data de 1 martie, clienţii Lidl Tour care vor avea nevoie de informaţii suplimentare vor putea lua în continuare legătura cu partenerul de turism care le organizează călătoria”, au mai spus reprezentanţii companiei.
Discounterul german are în România aproape 300 de magazine şi 9.000 de salariaţi, activitatea sa de bază fiind comerţul.