• Traficul în mall-uri a scăzut cu 50%
  • Volumul de vânzări al magazinelor a scăzut cu 75% faţă de anul trecut
  • Românii au renunţat în primul rând la magazinele de fashion

Lipsa traficului din mall-uri, dar şi scăderea puterii de cumpărare au redus vânzările magazinelor cu aproximativ 75% în lunile iulie şi august.

Cele mai afectate sunt magazinele de fashion. Ca mulţi dintre noi, Bianca şi-a redus vizitele la mall şi face în schimb cumpărături online.

Am preferat să fac cumpărăturile on-line, toate cumpărăturile, să zic aşa, de la electrocasnice până la haine şi aşa mai departe. Am început să nu mai merg foarte des”, spune Bianca.

Recomandări

CÂND ADERĂ MOLDOVA LA UE
CUM ÎNVINGE EUROPA CRIZA ENERGETICĂ
PRĂBUȘIREA PODULUI DIN BALTIMORE
CILLIAN MURPHY DEVINE VEGAN
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

„A pus şi ăla mâna şi celălalt, imaginează-ţi că sunt foarte mulţi oameni care… Sunt reticent, însă mai mult partea de on-line”, ne spune și Ștefan.

Roxana Socaciu, director general Roretail: Au fost scăderi de trafic în medie între 35% şi 50%, evident, urmate de scăderi de vânzare de aproximativ acelaşi procent, o medie de 35-45%. O pierdere de 75% din volumul de vânzări.