Mark Zuckerberg intră în lumea modei. CEO-ul Meta ia în considerare să-și vândă propriile tricouri grafice, inspirate de clasici

Mark Zuckerberg a declarat că se gândește să-și vândă propriile tricouri grafice. Din 2023, stilul CEO-ului Meta a devenit subiectul unor meme-uri și titluri, iar în curând ar putea să își facă noul look disponibil pentru cumpărare pe Instagram, scrie Business Insider.

Zuckerberg a declarat pentru Pubity că se gândește să vândă tricouri precum cele pe care le-a purtat recent, inspirate de clasici – istoria greacă și romană. În timpul keynote-ului Meta Connect din 25 septembrie, Zuck a purtat un tricou negru cu fraza latină „Aut Zuck aut nihil”. Aceasta se traduce aproximativ prin „Zuck sau nimic”, un citat popular despre împăratul roman Julius Caesar.

„M-am jucat cu ideea dacă ar trebui să vând aceste produse pe pagina mea de Instagram”, a spus Zuckerberg. Meta deține Instagram. El a adăugat că ar fi o modalitate de a testa funcția de cumpărături a aplicației sale ca vânzător și de a obține o „experiență directă” a modului în care oamenii folosesc Instagram pentru afacerile lor.

Zuckerberg a mai declarat pentru Pubity că fraza îi reamintește să rămână fidel lui însuși. Pe măsură ce compania sa se aventurează mai mult în domeniul modei prin introducerea unor tehnologii inteligente mai ușor de purtat, cum ar fi ochelarii cu interfețe neuronale, Zuckerberg și-a îmbunătățit stilul și a căutat sfaturi de la designeri de modă pe parcurs.

Potrivit Pubity, el lucrează cu designerul de modă Mike Amiri pentru a-și dezvolta propria linie de haine, dar nu este clar dacă Zuck le va lansa în public.

Exit mobile version