• Până pe 17 iunie este Festivalul Bucharest Restaurant Week
  • Ai reduceri la prețurile din meniu de 70% dacă rezervi o masă prin Restrograf
  • Organizatorii speră să încurajeze oamenii să revină la restaurante

De pe 3 iunie, Bucureștiul se alătură marilor orașe ale lumii precum New York, Londra sau Paris, cu festivalul Bucharest Restaurant Week. Un fel de Black Friday al gurmanzilor, prelungit pe două săptămâni.

Începând de astăzi, poți comanda mâncare chiar și cu 70% mai ieftină de la restaurantele partenere.

Radu Dumitrescu, antreprenorul din HoReCa, a venit cu această idee prin care industria se ajută singură să revină la normal.

Recomandări

EMANUEL PÂRVU AJUNGE LA CANNES
S-A RUPT COALIȚIA LA BUCUREȘTI
PRINȚUL LOUIS A ÎMPLINIT ȘASE ANI
DAVID PECKER ÎȘI REIA ACUZAȚIILE ÎMPOTRIVA LUI TRUMP
DRULĂ PROPUNE MĂRIREA NOTELOR LA BAC
BIN SALMAN CAUTĂ INVESTITORI PENTRU NEOM

„Motivul pentru care am făcut acest eveniment este să reobișnuim oaspeții cu ieșirea la restaurant. Sperăm să avem o creștere de 40-50% a traficului în restaurante și în interior, și pe terase. Restaurantele care participă la Bucharest Restaurant Week, participă complet gratuit”, explică proprietarul Restograf, Radu Dumitrescu.

Până acum sunt peste 150 de restaurante din Capitală înscrise. Ionuț Melinescu conduce un grup de restaurante. Nu a stat pe gânduri și s-a înscris. Din această dimineață, a redus prețul la preparatele din meniu.

„Ne bucurăm de inițiativa pe care au avut-o partenerii noștri. Motivul pentru care am făcut asta este să avem din nou restaurantele pline. Facem orice ne stă în putință să atragem la restaurant prin discounturi. Am produse cu 30%, am produse cu 50%, 70% din prețul de meniu. Gradul de ocupare este acum de circa 50%. Sperăm să crească cu 20 de procente”, spune Ionuț Melinescu.

De când lucrează de acasă, Alberto nu mai iese prea des să mănânce în oraș. În această dimineață, însă, a fost surpins când a comandat mâncare. A plătit jumătate din preț, pentru că s-a înscris în platformă.

„Mi se pare o inițiativă foarte bună. Cu ocazia asta, putem să ieșim mai des la restaurante și să încercăm și altfel de preparate. Și este și un avantaj și pentru comenzile la pachet. Eu comand cel mai des acasă și cu ocazia asta m-am gândit să comand cât mai multe produse cu diferite preparate”, povestește Alberto.