- Inițiativa celebrează comunitatea celor peste 30 de milioane de consumatori care au ales să renunțe la țigări.
- PMI lansează un apel către societate să își unească eforturile pentru a construi un viitor fără fum.
- PMI și-a asumat misiunea de a-i informa pe fumătorii adulți, precum și pe cei cărora le pasă de aceștia, cu privire la existența unor alternative mai puțin nocive, fără fum.
Material realizat cu susținerea Philip Morris România
În sprijinul misiunii sale de a construi un viitor fără fum și pentru a-i sărbători pe cei peste 30 de milioane de utilizatori ai sistemului de încălzire a tutunului numărul 1 din lume pentru fumătorii adulți, Philip Morris Romania prezintă inițiativa globală IQOS Together X. Inițiativa are scopul de a sărbători alegerea făcută de milioane de utilizatori IQOS din întreaga lume — aceea de a renunța la țigări și de a trece la alternative mai puțin nocive la continuarea fumatului.
„Prin platforma IQOS Together X, interacționăm cu membri ai comunității IQOS din întreaga lume – o comunitate care include peste 30 de milioane de adulți3 – și i-am invitat pe câțiva dintre ei să ni se alăture la evenimentul global din Japonia, prima piață care a lansat IQOS, în anul 2014,” a declarat Stefano Volpetti, President Smoke-Free Inhaled Products & Chief Consumer Officer, Philip Morris International. „Faptul că am văzut atât de mulți membri ai comunității împreună la acest eveniment unic este o șansă pentru noi de a sărbători rolul lor în transformarea țigărilor în artefacte de muzeu și de a-i încuraja să pledeze pentru ca și alți fumători adulți să treacă la produsele fără fum, dacă decid să nu renunțe.”
PMI și-a asumat misiunea de a-i informa pe fumătorii adulți, precum și pe cei cărora le pasă de aceștia, cu privire la existența unor alternative mai puțin nocive, fără fum. De asemenea, îi încurajează pe fumători să facă o schimbare, dacă nu renunță, și celebrează călătoria lor spre un viitor fără fum pentru a-i determina să fie încrezători în decizia lor de a renunța la țigări.
IQOS TOGETHER X evidențiază puterea de a alege. Inițiativa, care s-a dezvoltat pe piețele din întreaga lume în ultimele 6 luni, culminează cu o selecție de experiențe care se vor desfășura în cadrul evenimentului global – IQOS Together X Sensorium – de la Tokyo. IQOS Together X a fost conceput pentru a crea interacțiune cu comunitatea tot mai numeroasă de adulți care au ales să renunțe la țigări și să treacă la o alternativă mai puțin nocivă.
„Suntem încântați să găzduim evenimentul global Together X aici, în Japonia”, a declarat Shea Lih Goh, President Philip Morris Japan. „Japonia este locul în care s-a născut IQOS și piața lider în ceea ce privește progresul către un viitor fără fum în ultima decadă. Suntem onorați să primim la noi consumatori adulți din Japonia și din întreaga lume. Aplaudăm alegerea pe care au făcut-o de a renunța la țigări și vrem să le reamintim că fac parte dintr-o comunitate globală tot mai numeroasă de adulți care au ales să facă o schimbare, benefică atât pentru ei, cât și pentru sănătatea publică.”
Steve Aoki vine la București, se alătură unei mișcări globale
Evenimentul IQOS Together X a avut loc pe 19 octombrie 2024, la Tokyo, în Japonia, și a reunit membri ai comunității IQOS din 29 de țări din întreaga lume. În timpul conferinței de presă care a avut loc înaintea evenimentului, PMI și-a anunțat colaborarea cu Steve Aoki, DJ și producător nominalizat la premiile Grammy, artistul care a participat ulterior la eveniment ca invitat special. Pasiunea lui Aoki pentru muzică și artă este în linie cu viziunea IQOS pentru un viitor fără fum, ceea ce face ca această colaborare să fie un simbol al inovației și progresului comun. „Consider că viziunea mărcii IQOS este progresistă, inovatoare și cu adevărat inspirațională”, a declarat Aoki. Artistul este un nume cunoscut publicului român – a participat în trecut la festivalurile Untold din Cluj-Napoca și la Neversea în Constanța. La sfârșitul acestui an, celebrul DJ va reveni la București după 8 ani, cu ocazia împlinirii a 10 ani de la lansarea dispozitivului IQOS.
Deceniul de transformare a companiei Philip Morris International – și eforturile sale din această perioadă de a eradica fumatul – se suprapun cu lansarea IQOS, cu 10 ani în urmă la Nagoya, în Japonia, și demonstrează astfel progresul către alternative mai puțin nocive decât continuarea fumatului.