• 1 din 7 lei cheltuiți merg spre restaurantele de tip fast-food
  • McDonald’s, KFC, Taco Bell, Subway, Dabo Doner, Shaormeria Dristor au afaceri de 2 miliarde de euro
  • Taco Bell a intrat pe piaţa din România în octombrie 2017
  • Burger King a deschis primul local în toamna anului trecut

Știi că restaurantele abia mai fac față crizei. Multe sunt pe punctul să se închidă. Fast food-urile, însă, nu o duc atât de rău. 1 din 7 lei cheltuiţi de români în restaurante a mers către fast-food-uri şi shaormerii.

Pe piaţa locală, fiecare oraş, fie el şi de 15.000-20.000 de locuitori, are cel puţin o shaormerie sau un fast-food care să satisfască cererea. Pandemia a afectat aceste businessuri dar mai putin ca piața totală.

Spre exemplu, chioșcurile stradale nu au fost nevoite să închidă în această perioadă. Restaurantele din mall-uri au funcționat foarte bine pe zona de delivery. Oamenii caută produse ieftine, rapide și asta găsesc în cele de tip fast-food. Cu 10-15 lei un consumator poate să acopere o masă.

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT