Împreună şi la bine şi în business. E titlul perfect pentru povestea de dragoste dintre Nadine și Paul, din care s-a născut o afacere de succes.

Cei doi sunt împreună de 11 ani. S-au îndrăgostit în şcoala generală şi de atunci se completează ca aluatul și crema de tort.

De ce spun asta? Cei doi au studiat arta culinară şi marketing-ul hotelier în Anglia. S-au decis să se întoarcă acasă şi să îşi deschidă o patiserie chiar în plină pandemie. Au investit peste 15.000 de euro în laboratorul de la Cluj unde lucrează de zor ca să facă faţă comenzilor.

Recomandări

LA VREMURI NOI, ROȚI NOI
IRAN ȘI ISRAEL CONTINUĂ CONFRUNTAREA
TAYLOR SWIFT, CRITICATĂ DUR DE COURTNEY LOVE
SUNAK PUNE STOP FUMATULUI
VICTORIA BECKHAM A ÎMPLINIT 50 DE ANI
ȘEFUL NATO A VORBIT CU IOHANNIS

“Aici avem ultima noastră creaţie, “La Nadiniere box” se numeşte, conţine flori şi macarons. Poate fi adăugat şi un mesaj personalizat. Am conceput cutia aceasta pentru Valentine’s Day, 1 şi 8 Martie. Este o cutie lucrată manual din lemn de alun”, spun antreprnorii.

Pentru că nu se mai ţin evenimente de amploare, Nadine şi Paul profită de zilele de sărbătoare şi le oferă clienţilor cutii-cadou personalizate care conţin prăjituri şi flori. Un astfel de pachet costă 250 de lei.

„Comenzile sunt din ce în ce mai multe, de la o zi la alta, de la o săptămână la alta, la început dacă aveam câteva comenzi pe săptămână, acum pe weekend avem foarte multe torturi, chiar astăzi am şi refuzat. Cam 15.000 de euro la început am investit în afacere”, a explicat Paul Ceuță, patiser.

Care e secretul lor? Amândoi mizează pe calitate şi pun pasiune în tot ceea ce fac, iar clienţii apreciază asta.

„Acesta este un macarons cu festic, practic este o bezea cu făină de migdale, noi achiziţionăm făina de migdale din California, conţine pastă pură de fistic şi ciocolată belgiană şi punem şi fistic granualt în interior, fistic iranian pentru textură”, a spus Nadine Văduva, PR-ul cofetăriei La Nadiniere.