Povestea unei afaceri începute de la zero de doi moldoveni în București. Au renunțat la joburi în Chișinău și i-au cucerit pe români

  • Pe primul loc sunt bomboanele fabricii Bucuria
  • Pentru anul 2019, cifra de afaceri a fost de 1,8 milioane lei

Moldova a cucerit inima românilor. Cu bomboane de ciocolată și cu vinuri, pentru care sunt renumiți.

Soții Angela și Lilian Cupcea, moldoveni de peste Prut, sunt economiști la bază. În Chișinău, Angela lucra la o bancă comercială, iar Lilian – la Banca Națională.

Au renunțat la job-ul lor și s-au mutat în București, unde au deschis două magazine cu produse moldovenești.

Așa încet-încet am început să testăm piața, să aducem o gamă mai variată de produse, trecând și la biscuiți, conserve, coniacuri, până am ajuns la gama pe care o avem acum. Pe primul loc bomboanele fabricii Bucuria. Pe locul doi sunt vinurile, diferite crame, și coniacurile sunt pe locul trei. Pentru anul 2019, cifra de afaceri a fost de 1,8 milioane lei”, a spus Angela Cupcea, proprietar magazine Basarabia.

Magazinele vând biscuiți, cutii de bomboane Bucuria sau zefir.