• Noile produse vor fi adaptate vârstei copiilor și vor pune accent pe „inovație, confidențialitate și siguranță”.
  • Lansarea primului produs cu tehnologie A.I. este așteptată până la finalul anului 2025.
  • Mattel va folosi și ChatGPT Enterprise pentru a-și optimiza procesele interne și pentru a accelera dezvoltarea de produse inovatoare.

Producătorul celebrelor jucării Barbie a făcut un pas important spre creativitatea alimentată de tehnologie, anunțând joi noul său parteneriat cu OpenAI. Multinaționala americană va lansa jucării bazate pe inteligența artificială și va integra soluții A.I. în operațiunile sale interne, scrie Reuters.

Compania a precizat că noile produse vor fi adaptate vârstei copiilor și vor pune accent pe „inovație, confidențialitate și siguranță”. Lansarea primului produs cu tehnologie A.I. este așteptată până la finalul anului 2025.

În cadrul parteneriatului, Mattel va folosi și ChatGPT Enterprise pentru a-și optimiza procesele interne și pentru a accelera dezvoltarea de produse inovatoare. „Cu OpenAI, Mattel va avea acces la un set avansat de abilități ale inteligenței artificiale, alături de noi instrumente care permit creșterea productivității, a creativității și transformarea la scară a companiei”, a declarat Brad Lightcap, directorul operațional al OpenAI.

Recomandări

ISRAEL ATACĂ SIRIA
TRUMP: „PUTIN M-A SUNAT”
MOSCOVA NU CREDE ÎN LACRIMI
BURSE MICI, CORNURI MARI
CE ALEG NOMAZII?
DEAL?

Mattel produce, de asemenea, branduri populare precum Hot Wheels și Uno. Pentru a compensa declinul vânzărilor de jucării, compania a mizat pe adaptarea acestora în filme, seriale TV și jocuri mobile, în ultimul an.