• HORA a propus ca operatorii să testeze clienţii pentru deschiderea interioarelor
  • Testele pot fi suportate fie de angajator, fie de client sau de stat
  • Localurile mici nu au capacitatea logistică şi financiară să testeze clienţii
  • Cei din HORA vor prioritizare la vaccinare pentru angajații din ospitalitate

Proprietarii de restaurante vor prioritizarea la vaccinarea angajaţilor din industria ospitalității și testarea clienților. În felul acesta, speră ei ca va fi posibilă redeschiderea restaurantelor la interior.

„România nu este o ţară atât de uzitată de turişti precum Grecia, dar în această etapă sectorul hotelier trebuie să aibă prioritate, este necesar. Dacă fac un salt în timp şi mă duc la cele doua luni înainte când doar 30% voiam să se vacineze, astăzi procentul este de 70-80%, care doresc să facă treaba asta, dar se lovesc de această barieră”, a spus Radu Tănase, CEO Calif.

„Restaurantele noastre ar trebui sa fie transformate într-un mic laborator de biologie la intrare. Eu nu am capacitate, eu sunt la serviciu, la bucatarie, eu nu sunt pe sănatate. Statul ar trebui să furnizeze tuturor cetățenilor măști gratuite, să furnizeze testări gratuite și medicație gratuită”, susține Amalia Bellantonic.

Recomandări

UK AR TRIMITE SOLDAȚI ÎN GAZA
AVEM PRINTRE CELE MAI MICI PREȚURI LA ENERGIE
BLINKEN, AVERTISMENT CĂTRE CHINA
CE FACI IN WEEKEND LA PARIS?
VICTORIE PENTRU ALCARAZ LA MADRID
BENEFICIILE URCATULUI PE SCĂRI

„Mai există varianta ca pentru zona aceasta, acest test să se împartă în trei: să suporte statul o parte, eu o parte, clientul o parte. Cea mai bună varianta este că statul să poată suporta aceste teste”, crede Radu Tănase.