• Firma chinezească de jucării Pop Mart a devenit rapid o companie în valoare de aproximativ 7 miliarde de dolari după ce a fost lansată pe piața bursieră
  • Milenialii din China cheltuiesc mai mult pe jucării misterioase decât pe orice alt hobby
  • Anul trecut vânzările de jucării pop s-au ridicat în China la 3,16 miliarde de dolari

Firma Pop Mart, cu sediul la Beijing, fondată de Wang Ning, a devenit rapid o companie în valoare de aproximativ 7 miliarde de dolari, după ce acțiunile firmei au crescut cu 100% la tranzacționarea timpurie după lansarea sa pe piața bursieră, relatează BBC News.

Firma vinde figuri de colecție la un preț de aproximativ 8 dolari fiecare, în ambalaje care nu permite cumpărătorilor să vadă ce este în interior. Cutiile cu jucării misterioase își au originea în modelele de jucării în capsule, vândute la automatele din Japonia, cunoscute sub numele de Gashapon.

Wang deține aproximativ 50% din Pop Mart în urma lansării firmei pe piața de valori din Hong Kong astăzi, având acum o avere de 3,2 miliarde de dolari, potrivit Forbes.

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

Pop Mart a câștigat 674 de milioane de dolari din vânzarea de acțiuni, sumă pe care o va folosi pentru a deschide mai multe magazine și pentru a se extinde în străinătate. Firma își vinde produsele în 21 de țări și clienții săi au vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, dintre care 75% sunt femei.

Firma are acorduri de licențiere cu Walt Disney și Universal Studios și vinde, de asemenea, produse de la furnizori terți.

„Tinerilor chinezi le plac obiectele drăguțe, decorându-și cu acestea birourile și casele”, a declarat Shaun Rein, director administrativ la China Market Research Group.

Milenialii din China cheltuiesc mai mult pe jucării misterioase decât pe orice alt hobby”, relatează un raport al platformei de e-commerce Tmall, deținute de Alibaba.

Firma de cercetare Frost & Sullivan spune că anul trecut vânzările de jucării pop, un amestec de cultură pop și conținut la modă, s-au ridicat în China la 3,16 miliarde de dolari.