• Alibaba a vândut de 75 de miliarde de dolari pe 11 noiembrie – Single’s Day
  • Vânzările sunt aproape duble faţă de aceeaşi zi de anul trecut
  • Single’s Day este cel mai mare eveniment de shopping al anului

Alibaba a încheiat Single’s Day, cel mai mare eveniment anual de shopping, cu încasări de 75,1 miliarde de dolari, relatează Seeking Alpha.

Este semnalul că e-commerce-ul este la modă pe durata pandemiei, totodată este şi un semnal pozitiv pentru Alibaba, care a înregistrat o scădere de 10% a valorii de piaţă în urma listării eşuate la bursă a fintech-ului Ant Group.

Single’s Day a debutat în 2009, evenimentul fiind creat chiar de către Alibaba. Acest concept încurajează cumpărăturile persoanelor singure.

Recomandări

A.I. NEWS
ULTIMATUM PENTRU HAMAS
CÂT INVESTESC PARTIDELE ÎN PROPAGANDĂ
UNDE MERGE REGELE CHARLES
MACRON A IEȘIT LA ATAC
FERRARI LANSEAZĂ UN NOU BOLID

Vânzările sunt aproape duble de acelaşi moment al anului trecut, atunci când compania a înregistrat un profit de 40,5 miliarde de dolari.