Reguli esențiale în social media. Ce NU trebuie să faci dacă eşti proprietarul unei afaceri din domeniul HoReCa

Cazul unui restaurant din satul Viscri, judeţul Braşov a făcut înconjurul reţelelor de socializare. După un review negativ al unui client, restaurantul a scris despre asta pe internet. Localul a susţinut, în postare, că respectivul client a comandat prea puţină mâncare, dar şi că a parcat maşina necorespunzător. Postarea a iscat un val de critici din partea internauţilor.

„Wow, nu am fost la dumneavoastră, dar nici nu cred că voi veni, când sunt iar prin zonă. Pentru un rating scăzut, puneţi clientul pe tapet, public în piaţa mare?” sau „Penibil şi în mod clar neprofesional” sunt două dintre comentariile publicului.

Ciprian Susanu este specialist în social media. El spune că indiferent de review-ul unui client, trebuie să răspunzi cu eleganţă şi în nici un caz nu trebuie să judeci clientul respectiv. El ne explică şi că localul din Viscri se află, acum, într-o criză clasică de comunicare, în care imaginea restaurantului se duce din rău în mai rău.

„Singurul lucru pe care poţi să-l faci este să vezi ce poţi să faci ca să îţi îmbunătăţeşti serviciile. Părerea clientului, aşa subiectivă cum e ea, trebuie să fie respectată! Aşteptarea de la un business de ospitalitate este să îi primeşti cu bucurie şi cu eleganţă şi cu tact, să ai răbdare cu toată lumea”, a spus Ciprian Susanu. 

Exit mobile version