• Magistrala M6 va avea un traseu de peste 14 kilometri de cale dublă.
  • Metrorex a început execuția primelor segmente de pereți mulați.
  • Elvețienii au proiecte în transportul feroviar la suprafață.
  • Zurich vrea să adauge airbaguri externe tramvaielor sale.

Rețeaua de metrou din București nu bate pasul pe loc. Metrorex a început execuția primelor segmente de pereți mulați de pe magistrala 6, mai exact la viitoarele stații: Expoziției și Aeroport Băneasa. Urmează excavările pentru tunelurile subterane. Metrorex a prezentat stadiul lucrărilor și pe restul șantierului. Magistrala M6 va avea un traseu de peste 14 kilometri de cale dublă, pe care vor circula 12 trenuri.

Elvețienii au și ei proiecte în transportul feroviar, doar că la suprafață. Operatorul de transport public din Zurich anunță că vrea să adauge airbaguri externe la tramvaie. Numărul de urgențe medicale în care au fost implicate tramvaiele a crescut constant în ultimii ani.

Noul tren Metropolis produs de Alstom a sosit la Depoul Berceni. Trenul are camere de supraveghere interioare şi exterioare, sisteme de alarmare în caz de urgenţă, locuri special amenajate pentru persoanele cu dizabilităţi, folie anti-grafitti.

Recomandări

VREM O ȘCOALĂ CA AFARĂ
URSULA CERE CONCURENȚĂ ECHITABILĂ CHINEI
BELLA IA PAUZĂ DE LA MODELING
RUBLEV CÂȘTIGĂ LA MADRID
CUM STĂM LA SPERANȚA LA VIAȚĂ
CIOLACU CHELTUIE PESTE BUGETARE

După inspecția japonezilor care au dat bani României, Metrorex arată unde a ajuns cu metroul spre Aeroportul Otopeni.

Metrorex a prezentat stadiul lucrărilor și pe restul șantierului:

– La organizarea de șantier principală, din apropierea Aeroportului Băneasa, au fost executate lucrări de betonare fundații, umplutură și montare containere de șantier și lucrări pentru instalația electrică;

– La viitoarea stație Tokyo, s-au efectuat săpături, montări de tuburi de protecție și teste de etanșeitate;

– La interstația Tokyo – Aeroport Băneasa continuă sondajele de utilități;

– La viitoarea stație Gara Băneasa au fost executate săpături de sondaje, excavații, săpături pentru grinda de ghidaj, execuție și betonare grindă de ghidaj;

– La interstația Piața Montreal – Gara Băneasa s-au efectuat săpături pentru sondajele de utilități;

– La viitoarea stație Piața Montreal s-au efectuat lucrări la grindele de ghidaj și probe de laborator pentru beton;

– La viitoarea stație Pajura au fost efectuate excavații, armări, betonări ale grindelor de ghidaj de la diverse axe și au fost instalați peste 23 de metri liniari de cofraje pentru grinzile de ghidare;

– La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura au continuat sondajele pentru rețele de utilități;

Citește și