• Pandemia a schimbat comportamentul cumpărătorilor online
  • Gadgeturile și hainele sunt la mare căutare
  • Mulți români au făcut primele cumpărături online în ultimele 6 luni

Odată cu pandemia, s-a schimbat și comporamentul consumatorilor.
Chiar și cei care nu erau familiarizați cu tehnologia, au început să
cumpere online.

Schimbarea este una destul de vizibilă. Conform studiului făcut, 20% dintre românii intervievați au cumpărat pentru prima dată din online în ultimele 6 luni, deci în pandemie. Iar în rândul novicilor se află acei români pe care pandemia i-a vulnerabilizat fie financiar, fie din punctul de vedere al sănătății și părinții cu copii sub doi ani. 85% dintre cei care au mai cumpărat online au achiziționat produse dintr-o categorie nouă.

La cea mai mare căutare rămân hainele și electrocasnicele. Urmate în top de serviciile de food delivery, produsele de îngrijire a locuinței și produsuele pentru copii. Diversitatea de mărci și de produse este un diferențiatior de termen lung pentru e-commerce și un motiv de alegere important pentru 66% dintre participanții la studiu.

Recomandări

MACRON CERE ARMĂ NUCLEARĂ PENTRU UE
CE FACEM CU POLUAREA?
CHINA AVERTIZEAZĂ SUA
BANII PENTRU UCRAINA RĂMÂN ÎN SUA
NO MORE EMMA?
SORANA MERGE ÎN TURUL 3 LA MADRID OPEN

61% dintre cumpărătorii online apreciază confortul venit din serviciul de livrare, iar pentru 51% contează foarte mult libertatea de a face cumpărături oricând, de oriunde.