Românii mai deschiși la cumpărăturile online. Electrocasnicele și hainele sunt cele mai căutate categorii de produse

Circa 300.000 de români fac shopping online zilnic. Ce se cumpără cel mai mult

Circa 300.000 de români fac shopping online zilnic. Ce se cumpără cel mai mult

Odată cu pandemia, s-a schimbat și comporamentul consumatorilor.
Chiar și cei care nu erau familiarizați cu tehnologia, au început să
cumpere online.

Schimbarea este una destul de vizibilă. Conform studiului făcut, 20% dintre românii intervievați au cumpărat pentru prima dată din online în ultimele 6 luni, deci în pandemie. Iar în rândul novicilor se află acei români pe care pandemia i-a vulnerabilizat fie financiar, fie din punctul de vedere al sănătății și părinții cu copii sub doi ani. 85% dintre cei care au mai cumpărat online au achiziționat produse dintr-o categorie nouă.

La cea mai mare căutare rămân hainele și electrocasnicele. Urmate în top de serviciile de food delivery, produsele de îngrijire a locuinței și produsuele pentru copii. Diversitatea de mărci și de produse este un diferențiatior de termen lung pentru e-commerce și un motiv de alegere important pentru 66% dintre participanții la studiu.

61% dintre cumpărătorii online apreciază confortul venit din serviciul de livrare, iar pentru 51% contează foarte mult libertatea de a face cumpărături oricând, de oriunde.

Exit mobile version