- Selena Gomez a devenit unul dintre cei mai tineri miliardari self-made din Statele Unite, cu o avere netă estimată la 1,3 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.
- Cea mai mare parte a averii sale provine din Rare Beauty, brandul său de machiaje
- Cei 424 de milioane de urmăritori de pe Instagram au contribuit la obținerea de contracte masive cu branduri precum Puma și Coach, dar și la promovarea Rare Beauty
Gomez, fosta actriță Disney în vărstă de 32 de ani tocmai a atins acest prag financiar, devenind astfel unul dintre cei mai tineri miliardari self-made din Statele Unite, potrivit Bloomberg, care îi evaluează averea netă la 1,3 miliarde de dolari.
Rare Beauty, a rare success
O parte din averea vedetei provine din cântat, parteneriate cu branduri și actorie, dar „cea mai mare parte” a averii sale este legată de Rare Beauty, linia sa de machiaj veche de 5 ani, care este un succes printre influenceri și adolescenți, a dezvăluit vineri Bloomberg.
Averea lui Gomez se bazează pe „valoarea estimată” de Bloomberg plus interesul ei în platforma de sănătate mintală Wondermind și diverse alte câștiguri din muzică, actorie, proprietăți și banii pe care îi face din parteneriate despre care postează pe social media, care include cei 424 de milioane de urmăritori ai săi pe Instagram.
A treia cea mai urmărită persoană pe Instagram
Conform CNN, popularitatea sa pe Instagram o face a treia cea mai urmărită persoană, după celebritățile din fotbal Cristiano Ronaldo (638 de milioane) și Lionel Messi (504 milioane), ajutând-o să obțină sponsorizări masive cu Puma, în valoare de 30 de milioane de dolari, și Coach, un contract de 10 milioane de dolari.
Urmărirea ei a ajutat însă și linia Rare Beauty, plasând-o în categoria brandurilor de machiaj conduse de celebrități, dominată de Rihanna și familia Kardashian. De asemenea, Gomez ar fi contactat investitori pentru Rare Beauty, solicitând o evaluare de 2 miliarde de dolari, scrie The Business insider
Alte surse de venit pentru fostul copil-vedetă includ veniturile din serialul Hulu „Only Murders in the Building”, care tocmai a fost reînnoit pentru un al cincilea sezon, în care câștigă 6 milioane de dolari pe sezon, potrivit Bloomberg, și o parte mai mică din drepturile de autor din muzică.