- Decizia reţelei de a trage obloanele magazinului Mega Image de la parterul Unirea Shopping Center a venit după ce în ultimii ani acest centru comercial a pierdut, rând pe rând, mai mulţi dintre chiriaşii săi mari, în frunte cu Zara şi Bershka.
- Scăderea traficului pietonal din zonă, mai ales în 2020 şi 2021, şi implicit a vânzărilor retailerilor au fost principalele motive ce au dus la aceste decizii.
- Reprezentanţii din call-center-ul Mega Image au confirmat că magazinul este închis, însă au spus că nu ştiu dacă decizia e definitivă.
Retailerul Mega Image, controlat de grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, a închis magazinul de la parterul centrului comercial Unirea Shopping Center, conform datelor ZF. Acesta era unul dintre cele mai vechi şi mai cunoscute supermarketuri ale reţelei.
Advertisment
Mai exact, Mega Image şi-a pus brandul pe acest magazin acum circa 15 ani, când a preluat reţeaua locală de magazine La Fourmi.
În 2008, retailerul a cumpărat cele 14 unităţi La Fourmi de la fondul de investitii Global Finance, unul dintre supermarketurile achiziţionate fiind cel de la kilometrul zero al Bucureştilui, de la parterul Unirea Shopping Center. La scurtă vreme după această tranzacţie, Mega Image şi-a pus brandul pe acest magazin, ca de altfel pe toate cele preluate.
Recomandări
Astăzi, la circa 15 ani de la acel moment, supermarketul a fost închis. Până la publicarea acestei ştiri, reprezentanţii Mega Image nu au oferit răspuns la solicitarea ZF privind decizia de a trage obloanele unuia dintre cele mai cunoscute unităţi ale sale.
Reprezentanţii din call-center-ul Mega Image au confirmat că magazinul este închis, însă au spus că nu ştiu dacă decizia e definitivă. Numărul de contact de pe site-ul Unirea Shopping Center nu funcţionează.
Decizia reţelei de a trage obloanele magazinului Mega Image de la parterul Unirea Shopping Center a venit după ce în ultimii ani acest centru comercial a pierdut, rând pe rând, mai mulţi dintre chiriaşii săi mari, în frunte cu Zara şi Bershka. Scăderea traficului pietonal din zonă, mai ales în 2020 şi 2021, şi implicit a vânzărilor retailerilor au fost principalele motive ce au dus la aceste decizii, conform ZF.
În total, retailerul Mega Image are peste 900 de supermarketuri şi magazine de proximitate în România, cele mai multe în Bucureşti. Oficialii companiei sunt însă printre cei mai discreţi din piaţă, preferând să nu răspundă solicitărilor ZF privind expansiunea şi planurile de dezvoltare în România. Astfel, ei nu au comunicat câte magazine au deschis şi, respectiv închis, în 2022.