• Un studiu online realizat pe platforma George de la BCR despre profilul de consum arată preferințele de cumpărături ale gamerilor români.
  • 1 din 2 comandă jocuri sau elemente pentru joc, iar 4 din 10 îşi comandă mâncare.
  • De asemenea, 1 din 2 gameri sunt motivaţi să facă achiziţii cu cardul dacă beneficiază de oferte cashback în zona de gaming.

Peste 60% dintre gameri fac achiziţii în timpul jocului, iar dintre aceştia 4 din 10 îşi comandă mâncare, iar 1 din 2 îşi comandă jocuri, produse de gaming sau alte elemente necesare în joc (skins, coins), arată un studiu online realizat pe platforma George de la BCR despre profilul de consum.

În topul preferinţelor pentru cumpărăturile online pe care le fac în afara sesiunilor de gaming se află jocurile şi produsele de gaming (56%), mâncarea (50%) şi hainele (40%), în timp ce 14% dintre respondenţi au menţionat că nu fac deloc achiziţii online.

„Considerăm că gamerii sunt o parte esenţială a unui ecosistem digital, iar povestea lui George este strâns legată de capacitatea de inovare continuă, care trece dincolo de servicii şi produse financiare. În acest sens, studiul realizat în cadrul Gaming Marathon ne-a ajutat să aflăm care sunt obiceiurile de achiziţii online ale pasionaţilor de jocuri video, dar şi cum se raportează la ofertele de tip cashback. Datele arată că avem o bună compatibilitate pe această zonă, astfel că ne dorim să extindem George Moneyback pentru cât mai mulţi parteneri şi oferte destinate pentru achiziţii de jocuri şi echipamente dedicate pentru jocuri video”, a declarat Adrian Săveanu, Brand Manager George.

Recomandări

FII BOGAT ÎN ROMÂNIA
MATTY HEALY, DESPRE ALBUMUL LUI SWIFT
DE LA GOYA LA... YOGA
ZIUA INTERNAȚIONALĂ A STRIGĂTULUI
CHETĂ PENTRU SPORTIVII ROMÂNI
BLIKEN AJUNGE ÎN CHINA

De asemenea, 1 din 2 gameri sunt motivaţi să facă achiziţii cu cardul dacă beneficiază de oferte cashback în zona de gaming, de la reduceri la achiziţii hardware gaming, la reduceri la jocuri şi plăţi online pentru monede în diverse jocuri sau la acces gratuit la evenimentele de profil.

Studiul, realizat pe un eşantion de 1.167 de persoane, are 65,80% dintre respondenţi au vârsta cuprinsă între 14-24 ani şi arată că cea mai bună formă de a încuraja participarea gamerilor în competiţii sau promoţii sunt: premiile în bani (57%), premiile în produse de gaming (52%), bilete la evenimente de gaming (21%) şi posibilitatea de a-şi întâlni creatorul de conţinut preferat (21%).