Vânzările Gucci au scăzut cu 12%. Pierderi de 2,1 miliarde euro

  • Magazinele de lux sunt aproape goale.
  • Gucci a raportat o scădere de 12% a vânzărilor în trimestrul trei – până la 2,1 miliarde de euro.
  • Gucci a rămas în urma altor branduri de lux

Casa de modă se bazează în special pe turiștii din Asia, clienți pe care pandemia i-a ținut în case.

Gucci rămâne în spatele altor branduri de lux. Hermes, compania franceză cunoscută în special pentru genți, a declarat venituri mai mari cu 4,2% în același trimestru. Și Dior a înregistrat o creștere de 12%.

Din martie 2009, Gucci este prezentă și în România.

View this post on Instagram

The #GucciHorsebit1955 bags are part of the special #GucciLiberty lineup from #GucciFW20—available exclusively on Gucci’s website—featuring small floral prints by @libertylondon, the renowned Tudor revival department store founded in 1875. Discover the collection through link in bio. #AlessandroMichele @alessandro_michele

A post shared by Gucci Official (@gucci) on