- Magazinele de lux sunt aproape goale.
- Gucci a raportat o scădere de 12% a vânzărilor în trimestrul trei – până la 2,1 miliarde de euro.
- Gucci a rămas în urma altor branduri de lux
Casa de modă se bazează în special pe turiștii din Asia, clienți pe care pandemia i-a ținut în case.
Gucci rămâne în spatele altor branduri de lux. Hermes, compania franceză cunoscută în special pentru genți, a declarat venituri mai mari cu 4,2% în același trimestru. Și Dior a înregistrat o creștere de 12%.
Din martie 2009, Gucci este prezentă și în România.
View this post on InstagramTOP ARTICOLE
- Previziunile lui Bill Gates, într-o scrisoare de șapte pagini. Ce crede despre viitorul inteligenței artificiale
- Efectele consumului de băutură ayahuasca. Cercetătorii: „Oamenii descriu părăsirea acestei lumi”
- Avocații lui Sanderson: „Acțiunile imprudente ale lui Gwyneth Paltrow au provocat accidentul de pe pârtia de schi”
Partenerii noștri