• Actorii principali ai campaniei sunt angajaţi din industrie care vorbesc despre dificultăţile pe care le-au întâmpinat
  • Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi
  • Campania de responsabilitate socială conţine cinci spoturi tv, testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale şi o campanie digitală

Unele dintre cele mai importante companii care operează agenţii de pariuri şi săli de jocuri de noroc lansează prima campanie pro-vaccinare finanţată exclusiv de o industrie din România.

NoiNeVaccinăm, #JucămResponsabil şi #ÎmpreunăOprimPandemia, alături de o serie de argumente pro-vaccinare, sunt elementele centrale ale campaniei,vizibilă deja în mediul online, pe paginile de social media ale companiilor, în locaţiile în care se desfăşoară activităţi de jocuri de noroc, precum şi într-o serie de spoturi publicitare.

Actorii principali ai campaniei sunt angajaţi din industrie care vorbesc despre dificultăţile pe care le-au întâmpinat, motivele care i-au convins să se vaccineze şi aşteptările pe care le au în privinţa întoarcerii la normalitate.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
UNDE MERGI AZI?
TEHERAN: IRAN NU PLĂNUIEȘTE UN RĂSPUNS
INS: PIAȚA REZIDENȚIALĂ SCADE
TAYLOR SWIFT CÂNTĂ DESPRE GÂNDURILE SUICIDARE

Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, ca într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate şi îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii. Astfel, avem 45.000 de persoane care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune. În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare”, a declarat Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet, una dintre cele trei organizaţii care derulează campania.

Campania de responsabilitate socială conţine cinci spoturi tv, testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale şi o campanie digitală, iar motivele pentru care toţi românii ar trebui să se vaccineze vor fi diseminate timp de o lună, inclusiv prin materiale informative, care vor fi distribuite în locaţiile de jocuri de noroc.

Campania industriei jocurilor de noroc din România ”Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm” este derulată de Romanian Bookmakers – Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România, Rombet – Asociaţia Organizatorilor de Jocuri de Noroc şi Romslot – Asociaţia Organizatorilor de Sloturi.