• Politico.eu: Emisiile ar trebui reduse cu 60% până în 2030
  • Inițial, obiectivul era de 37,5%
  • 215.000 de locuri de muncă ar putea fi afectate până în 2030
  • În România, reţeaua de staţii electrice a crescut cu 75% într-un an

În 14 ani, mașinile diesel și cele pe benzină ar putea deveni istorie.

Comisia Europeană vrea să le interzică până atunci și să facă loc pentru electrice. Dar producătorii auto germani spun că e o idee proastă.

Tehnologiile vor fi restricționate la o singură opțiune într-un timp prea scurt, fără să fie luate în calcul interesele clienților“, transmite Asociația Germană a Industriei Auto, care trage și un semnal de alarmă: lipsește evaluarea măsurii!

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
TEHERAN: IRAN NU PLĂNUIEȘTE UN RĂSPUNS
TAYLOR SWIFT CÂNTĂ DESPRE GÂNDURILE SUICIDARE
ONU DECIDE DACĂ RECUNOAȘTE SAU NU AUTORITATEA PALESTINIANĂ
CE SECRETE ASCUNDE CHINA

Nu va însemna doar sfârșitul motorului cu ardere internă, ci și sfârșitul hibridului plug-in. În Germania, companiile vor investi 150 de miliarde de euro pentru această transformare numai până în 2025. Iar în următorul deceniu, ar fi afectate peste 200.000 de locuri de muncă. În plus, infrastructura stațiilor de încărcare nu e dezvoltată suficient în Europa.

Restricționarea tehnologiilor la o singură opțiune într-o perioadă atât de scurtă este discutabilă și, în plus, nu ia în considerare în niciun fel interesele consumatorilor”, a transmis Verband der Automobilindustrie (VDA).