
- Pandemia a schimbat comportamentul cumpărătorilor online
- Gadgeturile și hainele sunt la mare căutare
- Mulți români au făcut primele cumpărături online în ultimele 6 luni
Odată cu pandemia, s-a schimbat și comporamentul consumatorilor.
Chiar și cei care nu erau familiarizați cu tehnologia, au început să
cumpere online.
Schimbarea este una destul de vizibilă. Conform studiului făcut, 20% dintre românii intervievați au cumpărat pentru prima dată din online în ultimele 6 luni, deci în pandemie. Iar în rândul novicilor se află acei români pe care pandemia i-a vulnerabilizat fie financiar, fie din punctul de vedere al sănătății și părinții cu copii sub doi ani. 85% dintre cei care au mai cumpărat online au achiziționat produse dintr-o categorie nouă.
TOP ARTICOLE
- Un virolog care a lucrat pentru Bill Gates avertizează că vaccinarea în masă ar putea fi „un pas mic împotriva virusului și o catastrofă pentru omenire”
- Microcipul care detectează Covid-19 în corp înainte să ai simptome. Cum funcționează. VIDEO
- Un vlogger rus critică Dacia Duster: „România, asta înseamnă că vor fi decizii țigănești. Nu putem să nu remarcăm școala românească”
La cea mai mare căutare rămân hainele și electrocasnicele. Urmate în top de serviciile de food delivery, produsele de îngrijire a locuinței și produsuele pentru copii. Diversitatea de mărci și de produse este un diferențiatior de termen lung pentru e-commerce și un motiv de alegere important pentru 66% dintre participanții la studiu.
61% dintre cumpărătorii online apreciază confortul venit din serviciul de livrare, iar pentru 51% contează foarte mult libertatea de a face cumpărături oricând, de oriunde.
Partenerii noștri