• Aproximativ 250.000 de elevi din România nu au acces la tehnologie.
  • Pe de altă parte, există și cadre didactice care nu au acces la tehnologie.
  • La capitolul soluții, 30 de miniștri au ieșit în față cu lecția neînvățată.

An de an, România pică examenul la educație și pare că nu vrea să se schimbe.

Legea, a fost schimbată, de zeci de ori și aproape 30 de miniștri au ieșit în față cu lecția neînvățată. Toți au prezentat-o ca pe o prioritate națională.

Daniel Scornea este directorul Școlii Montessori Haus Timișoara și cunoaște foarte bine provocările mediului de învățământ.

Recomandări

CINE VA PRELUA ȘEFIA C.E.
NOU COD PENTRU SCHENGEN
NE LIPSEȘTE EDUCAȚIA FINANCIARĂ?
NE-A SALVAT VACCINUL?
CIOLACU: COALIȚIA NU SE RUPE
O ROMÂNCĂ ARBITREAZĂ LA UEFA

Dacă aș fi ministrul Educației, prima decizie ar fi să deschid școlile. Școala online nu este, în momentul de față, o soluție pentru copiii României. Decizia de a închide școlile nu a făcut ca numărul de cazuri să scadă, din potrivă, poate că acesta s-a și dublat în unele cazuri.”, a explicat Daniel Scornea, directorul Școlii Montessori Haus Timișoara.

„Aș lua N decizii ca școala să fie mult mai atractivă. De exemplu, un mic dejun dimineața, în care elevii să poată să socializeze, au nevoie de asta. Un prânz obligatoriu, în toate școlile din România. Aș aloca un buget mult mai mare pentru profesori, pentru ca ei să fie mult mai motivați la locul de muncă”, a mai adăugat acesta.