- Vânzările de laptopuri au crescut cu 30% față de anul trecut, conform eMAG
- Vânzările de tablete s-au dublat față de aceeași perioadă din 2019
- Laptopurile cele mai vândute sunt cele 2 în 1, cele ultraportabile și cele entry
Anul trecut, îi cumpărai copilului tău caiete, stilouri, creioane colorate… și tot felul de alte rechizite. Anul acesta, rechizitele sunt laptopul și tableta.
Noile nevoi școlare au dus la un val de creșteri la vânzările în tehnologie. Gabriela Pătrulescu a vorbit cu cei de la EMAG. Îți spune cu cât a crescut cererea și care sunt produsele preferate.
Gabriela Pătrulescu, corespondent: „Preț, dimensiune și apoi specificații tehnice. În această ordine de interes după care se cumpără tablete și laptopuri în această perioadă, iar începutul anului școlar a dublat vânzările la tablete. Cel mai vândut produs în acest moment este în valoare de 700 de lei. Laptopurile sunt și ele la mare căutare, de exemplu, cele entry care au un preț mediu de 1.500-2.000 de lei. Laptopurile 2 în 1, care sunt practice pentru că se pot transforma în tabletă. Cele ultraportabile, care au o performanță mare, au o creștere a cererii de 30% față de anul trecut.“