• Un sondaj SuperTeach arată că peste 80% dintre părinţi cred că educaţia online este folositoare pentru dezvoltarea abilităţilor digitale ale copiilor
  • 36% susţin că educaţia online ar putea fi integrată în totalitate în procesul de învăţare
  • Părinţii copiilor de până în 10 ani şi-au îmbunătăţit părerea despre profesori
  • Părinţii liceenilor sunt dezamăgiţi de lipsa de implicare a dascălilor

Dacă ești părinte, cu siguranță școala online ți-a format o părere despre profesorii copilului tău. Perioada coronavirusului a îmbunătăţit abilităţile digitale ale copiilor, iar acest lucru este văzut bine de părinţi, după cum a concluzionat un studiu. Prin urmare, 36% dintre părinţi vor să fie integrată în totalitate noua formă de predare virtuală în învăţământ.

Nu toate lucrurile sunt pozitive însă. Se pare că părinţii liceenilor sunt dezamăgiţi de lipsa de implicare a profesorilor: „Cel mai mare procent de îmbunătăţire a atitudinii faţă de profesori este la grădiniţă şi la 0-4. La clasa a 12-a, părerea lor s-a înrăutăţit semnificativ“.

Nici comunicarea oficială din partea instituţiilor de învăţământ nu îi mulţumeşte pe părinţi. „Părinţii dau feedback că au fost informaţi din partea şcolii oficial doar în proporţie de 30%“, spune Felix Tătaru, co-fondator SuperTeach.

Recomandări

CUM ÎNGRIJEȘTI MEDIUL ÎNCONJURĂTOR
LA VREMURI NOI, ROȚI NOI
NE IA A.I.-UL JOBUL?
TU CREZI ÎN MANIFESTARE?
IRAN ȘI ISRAEL CONTINUĂ CONFRUNTAREA
CÂT DE SUSTENABILĂ E AFACEREA TA?

Totodată, părinţii se tem că copiii lor nu mai au viaţă socială şi că vor rămâne în urmă cu materia: „Pentru ei, lipsa şcolii a însemnat lipsa vieţii sociale. Dacă copiii vor mai putea să îşi recupereze materia şi îngrijorarea aceasta este mai ales la clasele terminale, la clasa a 8-a şi la clasa a 12-a. Toate temerile acestea se suprapun pe insecuritatea financiară“.

La studiu au participat aproape 4.000 de părinţi, dintre care 73% din mediul urban.