• Predarea non-formală îi face pe elevi să învețe mai ușor
  • Consuela, învățătoare: „Modul de predare trebuie adaptat după vremurile pe care le trăim
  • Învățătoarea folosește metode inedite pentru a le capta atenția elevilor

Elevii au nevoie de jocuri pentru a fi atenți la ore. Metodele clasice nu prea mai funcționează. Și Nicola este de acord cu acest lucru. Este elevă în clasa a III. Îi place că învățătoarea predă diferit. Spune că nu se plictiseste la ore și învață cu drag.

Îmi place cel mai mult când ne face surprize în clasă. Când ne-a făcut cu lumea subacvatică ne-am simțit ca și când eram sub apă și am înotat cu peștii.”, a spus eleva.

Steluța Gheorghe este mama Nicolei. Spune că a învațat mult mai repede așa și că este mereu încântată de școală.

Recomandări

ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
CÂND ADERĂ MOLDOVA LA UE
EUROPA ÎNVINGE CRIZA ENERGETICĂ
PRĂBUȘIREA PODULUI DIN BALTIMORE
CILLIAN MURPHY DEVINE VEGAN
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE

Trece cu ușurință de la o disciplină la alta cu informații potrivite ceea ce determină copilul să rețină din clasă. Jocul este practic metoda cea mai ușoară de a reține ceva.”, a precizat Steluța Gheorghe.

Consuela Colțan este învățătoare la Școala Gimnazială numărul 280 din București. A găsit noi metode pentru a atrage atenția copiilor. Așa că la ora de geografie, de exemplu, le-a arătat cum a aterizat pe Marte roverul Perseverance.

Folosirea exclusivă a metodelor tradiționale ale educației formale nu mai este indicată. În general, metodele non-formale pot face învățarea mai activa și mai atractivă. Le crește gradul lor de participare la activitate și la lecții, iar nouă ne oferă prilejul de a valorifica mult mai mult aptitudinile și abilitățile copiilor”, a explicat Consuela Colțan, învățătoare.