• Copiii au fost nevoiți să se adapteze rapid la noul mod de predare, în online
  • Modelul Coursera a cunoscut succesul de înființare, din 2012
  • Bianca spune că orele online nu o ajută să devină inginer

Fie că vorbim de ciclul primar, gimnazial sau academic, România ia cu greu notă de trecere la orele online. Elevii au fost nevoiți să se adapteze rapid la noul mod de predare.

Bianca este studentă în anul 2 la Universitatea Politehnică din Capitală. Își dorește să proiecteze motoare, dar cursurile online nu o prea ajută.

Bianca, studentă: „Nici profesorii nu au fost pregătiți îndeajuns să poată susține online. Și în momentul în care ai o materie la care abia înțelegi când e fizic, când poți să pui mai multe întrebări, să te și audă mai bine profesorul și să-l auzi pe el, explicându-ți.”

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

Nici profesorilor nu le este mai ușor. O altă problemă este sistemul hibrid, despre care Adrian Enache, profesor de matematică, spune că nu vine în sprijinul elevilor și nici al profesorilor.

Adrian Enache, profesor de matematică: „Să învățăm online și să venim să dăm testările fizic, la școală. Împărțiți în 2 grupe, să dăm tezele. Și să nu mai avem atâtea note. Păi eu la matematică, dacă am 6 ore, trebuie să dau 7 note”