• Copiii cu dizabilităţi sunt afectaţi de predarea online
  • Starea copiilor se agravează dacă nu au interacţiune fizică cu profesorii
  • Elevii riscă să piardă tot ce au învățat în mai mulți ani de pregătire din cauză că  școlile pentru copiii cu nevoi speciale sunt închise   

Când vorbim despre copiii care au nevoi speciale, predarea online nu este eficientă. Asta pentru că evoluţia lor depinde de interacţiunea profesor-elev în mediul fizic, iar terapia online ar putea avea ca efect pierderea a tot ceea ce au învăţat până în prezent. 

Președintele asociației CONIL, Adela Hanafi, a explicat: „Sunt copii cu nevoie speciale, cu autism mulţi dintre ei, cu sindrom Down, epilepsie, cu tetrapareză spastică. Pentru copilul cu dizabilităţi, această întrerupere a vieţii şcolare şi a rutinei zilnice este o catastrofă pentru că el regresează. Am chiar semnale de la unii părinţi că unora dintre copii chiar le-au revenit stereotipiile pe care le aveau“

De asemenea, părinţii, în cele mai multe situații, nu au pregătirea sau timpul necesar pentru ține locul profesorului.

Recomandări

IRAN ȘI ISRAEL CONTINUĂ CONFRUNTAREA
TAYLOR SWIFT, CRITICATĂ DUR DE COURTNEY LOVE
SUNAK PUNE STOP FUMATULUI
VICTORIA BECKHAM A ÎMPLINIT 50 DE ANI
ȘEFUL NATO A VORBIT CU IOHANNIS
EU SUNT MIC, NU FAC NIMIC

„Aceşti copii au nevoie şi de terapiile unu la unu. Noi avem psiholog, logoped, terapeut, kinetoterapeut. Noi lucrăm într-o echipă complexă de oameni. Aceste terapii cu greu se pot desfăşura online, foarte, foarte greu“, a mai spus președintele CONIL.