• Bottega Veneta surprinde din nou cu o piesă vestimentară care aparent poate părea banală.
  • Geanta face parte dintr-un trend prin care obiectele banale devin produse de lux.
  • De mai mult timp, industria modei a fost marcată de ideea ridicării conceptului de „banal” la nivel de lux.

Bottega Veneta și-a uimit fanii prin mai multe propuneri de piese vestimentare controversate de-a lungul timpului. Recent, brand-ul abordează din nou același stil atipic și lansează „Brown Bag”, care imită clasica pungă de culoare maro pe care mare parte din populație o folosește atunci când merge la magazin, scrie Highsnobiety.

Geanta Bottega Veneta este deja controversată. La scurt timp de la apariție, aceasta a devenit virală atât pe rețelele sociale, cât și în lumea modei. Aspectul său banal și prețul de 2500 de dolari au adus diferite discuții. Piesa a fost concepută sub marea atenție a lui Mathieu Blazy. Acesta deține aelierele casei de moda Bottega Veneta și încearcă să demonstreze că iscusința definește de fapt produsele de lux, și nu neapărat aspectul exterior.

„Punga maro” este realizată exclusiv din piele de vițel, ceea ce o face să fie un accesoriu rezisent. Designerii recunosc care a fost inspirația originală a genții. Aceștia au spus că s-au straduit să incorporeze si sa recreeze textura hârtiei prin efecte subtile. Interiorul este căptușit cu piele de căprioară.

Recomandări

MENIU A LA GREC
ȘOȘOACĂ INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PMB
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
TURIST ÎN AL NOUĂLEA CER
MUSK FACE CONCEDIERI LA TESLA
O LUNĂ DE SCHENGEN

O versiune mai mică a accesoriului va costa 1.900 de dolari, iar cea mare va fi vândută cu 2.500 de dolari. Ambele variante sunt disponibile. Matthieu Blazy a inițat o întreagă linie de produse din piele care imită alte materiale, efectul plastic fiind cel de iluzie optică. Blazy a creat șosete, blugi și tricouri care de la distanță arată asemenea bumbacului, dar de aproape se dovedesc a fi produse din piele naturală.