- „Inside Out 2” a avut parte de 30,5 milioane de vizualizări în primele cinci zile de streaming pe Disney+.
- Filmul a înregistrat încasări impresionante de 1,7 miliarde de dolari, devenind cel mai bine vândut film de animație din toate timpurile.
- „Inside Out 2” a fost bine primit de critici, având un scor ridicat pe Rotten Tomatoes.
„Inside Out 2” a atins 30,5 milioane de vizualizări în primele sale cinci zile de streaming pe Disney+, unde a avut premiera pe 25 septembrie, scrie Variety.
Acest lucru face ca filmul Pixar să fie nu numai cea mai mare premieră Disney+ din 2024, ci și cea mai mare premieră pentru un film de teatru din 2021, când a debutat „Encanto”. În plus, aceasta este cea mai mare premieră a serviciului atât în regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), cât și în America Latină.
Succesul „Inside Out 2” pe streaming nu a fost surprinzător, având în vedere cât de bine s-a comportat la box office la începutul acestui an, depășind „Frozen 2” ca film de animație cu cele mai mari încasări din toate timpurile, cu 1,7 miliarde de dolari, la un buget de 200 de milioane de dolari. A fost primul film din 2024 care a depășit 1 miliard de dolari și rămâne filmul cu cele mai mari încasări din acest an, chiar și după ce „Deadpool și Wolverine” a atins acest prag. În plus, este unul dintre cele 12 filme care au atins vreodată 1 miliard de dolari la box office-ul internațional și singurul titlu animat de pe această listă.
„Inside Out 2” a fost un succes și în rândul criticilor. Filmul a obținut un scor de TK% pe Rotten Tomatoes, iar criticul Peter Debruge de la Variety l-a numit „cel mai viu și mai ușor de înțeles film de până acum al Pixar”, afirmând că „merge dincolo de ecran pentru a deveni ceva ce publicul va purta asupra sa pentru tot restul zilelor, ca o metaforă vizuală elegantă și iconică pentru înțelegerea propriilor emoții și empatizarea cu cele ale altora”.
Primul film „Inside Out” a beneficiat, de asemenea, de popularitatea lui „Inside Out 2”. Disney raportează că filmul a acumulat peste 121 de milioane de vizualizări la nivel global de când a fost lansat primul teaser al sequelului său.