• Înainte să fie comediant, Mircea Popa a vrut să devină avocat
  • 6 ani mai târziu are aproape 3 milioane de urmăritori pe Facebook
  • A făcut clipuri de promovare pentru Nato, Parlamentul European sau Samsung

Lumea îl știe pe Mircea Bravo de pe Facebook şi YouTube. Cu toții am râs cel puţin o dată la clipurile cu bunica.

Cum a ajuns să fie comediant? Numele lui adevărat este Mircea Popa, are 33 de ani şi a ales acest drum după ce a ratat la mustaţă intrarea în barou: din 70 de grile, a făcut 69.

După 6 ani de muncă, are aproape 3 milioane de urmăritori pe Facebook. Cel mai vizionat clip are peste 20 milioane de vizualizări. În filmuleţele lui apara atât actori, prieteni, dar şi membri ai familiei. De departe cea mai îndrăgită e Bunica… dar nu bunica lui adevărată.

Recomandări

ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
CÂND ADERĂ MOLDOVA LA UE
CUM ÎNVINGE EUROPA CRIZA ENERGETICĂ
PRĂBUȘIREA PODULUI DIN BALTIMORE
CILLIAN MURPHY DEVINE VEGAN
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE

Mircea Bravo: „Primele mele clipuri au fost cu un impact foarte puternic, mi-am compromis orice şansă de a mă întoarce la meseria de avocat. Clipuri în scutec pe stradă. Ne inspirăm din realitatea de zi cu zi.  Dacă aş trăi în Elveţia sau Danemarca am şoma în subiecte, lumea e mai echilibrată, mai normală.”

Între timp Mircea şi-a deschis şi un studio de producţie.  Dacă vrei să ai un clip viral, apelezi la el. I-au fost clienţi cei de la NATO, Parlamentul European, Microsoft sau Samsung. Cea mai mare cerere este pentru clipurile în care apare Bunica Lenuţa.